Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som vil bli med på restaurant? Oslo/Drammen


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er veldig snill og hyggelig. Ikke så pratsom i starten men kommer seg. Er du interessert i å bli med meg på restaurant? Eller vet om noen som kanskje vil? Vil ikke gå alene. Håper noen kan avse litt tid til meg. Hadde vært kjempetakknemlig :) PM eller noe da vel ? Du må forresten være snill, men det er det største kravet også^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Vel har ingen forventninger utover å ikke bli latterliggjort. Føler opprettelsen av denne tråden sier mer enn nok om meg. Hvis man tar kontakt får man bilde osv. Men vil jo ikke legge ut det her. Altså jeg vet jeg kan betale eskorte for å bli med meg, men vil jo helst unngå det. Kjønn er ikke viktig, men må jeg presisere at hunkjønn hadde vært 10/10? Skjønner at det nok ikke blir noe av men kommer ingen vei hvis man aldri prøver :)

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne vært med, men jeg er altfor beskjeden. Må nesten oprette et ganske stort forhold til noen hvis jeg skal tørre å gå ut, eller gjøre ting sammen. Føler meg veldig låst i slike situajsoner. Hater meg selv litt pga dette....

ok skjønner. Jeg prøver å bli litt mer sosial men er ikke så lett uten noen å sosialisere med.
Lenke til kommentar

ok skjønner. Jeg prøver å bli litt mer sosial men er ikke så lett uten noen å sosialisere med.

 

Jeg prøver det selv også, men jeg tror jeg må jobbe litt med meg selv først... :/

Kan jo så klart hive meg selv ut i ting, men da er jeg aldri komfortabel med noe. Da blir det bare rart for meg...

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har så stor tro på denne fremgangsmåten, men du skal ha for innsatsen. Jeg tror imidlertid at du vil ha større suksess om du endrer brukernavn og avatar.

du har nok rett. Men orker ikke å være skuespiller. Jeg liker kanskje rap, men kler meg anstendig hvis jeg skal på restaurant :)

 

 

 

Syns du er tapper.. bare prøv videre :)

så snilt sagt (hug)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å arrangere et forumtreff for et par måneder siden med et ønske om å treffe og kanskje bli kjent med noen andre fra forumet. Det var ikke en kjempestor suksess. Det var en håndfull brukere som var interessert og enda færre som møtte opp til slutt. Men det er jo ingenting i veien for å prøve igjen, enten i Oslo, Drammen eller et helt annet sted. Det er kanskje lettere for folk å takke ja til en slik invitasjon når man er flere og det ikke er så mye press på hver enkelt.

 

... Forutsatt at du først og fremst ønsker å bli kjent med noen, altså. Jeg tror ikke at det vil være like vellykket å prøve å arrangere forumorgie eller noe slikt.

Endret av Zarac
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å arrangere et forumtreff for et par måneder siden med et ønske om å treffe og kanskje bli kjent med noen andre fra forumet. Det var ikke en kjempestor suksess. Det var en håndfull brukere som var interessert og enda færre som møtte opp til slutt. Men det er jo ingenting i veien for å prøve igjen, enten i Oslo, Drammen eller et helt annet sted. Det er kanskje lettere for folk å takke ja til en slik invitasjon når man er flere og det ikke er så mye press på hver enkelt.

 

... Forutsatt at du først og fremst ønsker å bli kjent med noen, altså. Jeg tror ikke at det vil være like vellykket å prøve å arrangere forumorgie eller noe slikt.

 

oohhh, interessant :)

Lenke til kommentar

du har nok rett. Men orker ikke å være skuespiller. Jeg liker kanskje rap...

Musikksmak har ikke så mye med saken å gjøre. Jeg har selv vokst opp med rap, og selv om jeg hører mindre på det nå, så liker jeg det godt. Jeg sikter mer til den mentale alderen både navn og avatar utstråler. I tillegg syns jeg ikke det samsvarer med personligheten du utstråler gjennom dine poster.

 

Ikke misforstå, jeg mener ikke noe vondt med dette, det er kun et vennlig tips. Jeg mener også det er forskjell på "skuespill" og "vise seg fra en god side".

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei er tityboi på avataren min, i dag kjent som 2chainz. Jeg vil ikke fremstå som en ensom taper så da ble det et naturlig valg å velge ett av idolene mine. Haha nei tenkte ikke å ha en orgie. Jeg forventer ingenting. Jeg ville ikke skrive at jeg betalte her for da kommer søpla( de som ikke er snille) men ta det på pm. Men ingen som er interessert så da kan jeg like greit si det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...