Gå til innhold

Nintendo 64 gjorde analogspaken populær (N64)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unntatt når dere møter på "fanatikere", som f.eks. under StarCraft-episoden - da er det greit å ha fakta i orden. :green:

 

 

Btw., min N64 samling:

 

Edit:

Power Rant! Her gjorde jeg meg flid med å samle alt sammen, og når jeg rydder det bort igjen, da ser jeg at 1080 Snowboarding har gjemt seg under haugen med SNES-spill... :glare:

 

Ser du har to bokser til F-Zero X, noen spesiell grunn til dette? Interessert i å kvitte deg med den ene?

Lenke til kommentar

Jeg har flere dubletter som du ser (men har bare en F-Zero X-spillkassett det jeg kan finne)...men nei, ønsker ikke å selge en. Sorry.

 

Skjønt, får jeg et meeget bra tilbud, så...

 

 

Edit:

Der var den andre kasetten...i esken sin (hvem ville vel finne på å lete der?!)

 

 

Imponerende samling!

 

imponerende kan den visst ikke være - ingen +1 sålangt. :roll:

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Bare esken ønsker jeg ikke å gi slipp på - de er komplette, med spill, innmat, manual, boks i god stand osv. Med pris deretter (HVIS jeg selger). :)

 

ok trodde du hadde to, og derfor var interessert, men greit :) Er sammen med Lylat Wars eneste spillet jeg mangler boks til på maskinen :)

Lenke til kommentar

Meeeget bra episode! Jeg likte også at Resident Evil 2 ble nevnt. Ikke bare er det mitt favoritt-Resident Evil spill, men jeg kan nesten ikke komme på et spill jeg brukte mer tid på i de tider enn RE2. Tipper jeg kjøre gjennom det 50-60 ganger. Mye gjenspillbarhet i det spillet, mange kule easter eggs/secrets, og pokker så skummelt det var!

 

Hmm, mon tro om Resident Evil-serien fortjener en dedikert episode en eller annen gang i fremtiden?

Lenke til kommentar

Meeeget bra episode! Jeg likte også at Resident Evil 2 ble nevnt. Ikke bare er det mitt favoritt-Resident Evil spill, men jeg kan nesten ikke komme på et spill jeg brukte mer tid på i de tider enn RE2. Tipper jeg kjøre gjennom det 50-60 ganger. Mye gjenspillbarhet i det spillet, mange kule easter eggs/secrets, og pokker så skummelt det var!Hmm, mon tro om Resident Evil-serien fortjener en dedikert episode en eller annen gang i fremtiden?

 

Det fortjener den absolutt! Forvent en Resident Evil episode i nær fremtid.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om, så kunne det også vært laget en episode om Rare (Rareware). Mye stoff å ta av der skulle jeg tro :D Bare et forslag.

 

Problemet i en slik episode er at jeg da vil få masse kjeft når jeg kommenterer at jeg faktisk likte Killer Instinct (et spill jeg har fått med meg mange ikke vil gi annet enn pepper)... :mellow:

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, så kunne det også vært laget en episode om Rare (Rareware). Mye stoff å ta av der skulle jeg tro :D Bare et forslag.
Problemet i en slik episode er at jeg da vil få masse kjeft når jeg kommenterer at jeg faktisk likte Killer Instinct (et spill jeg har fått med meg mange ikke vil gi annet enn pepper)... :mellow:

 

Det er bare det at Killer Instinct ser så fryktelig stygt ut, jeg har egentlig ingen mening om selve spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...