Gå til innhold

Nintendo 64 gjorde analogspaken populær (N64)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har langt ifra glemt de gamle kjære Resident Evil spillene som har gjordt Resident Evil serien til det den er. Resident Evil 6 er ett ork å få lyst til å spille selv for en Hardcore Resident Evil Fan, men Resident Evil 2 setter jeg gjerne på når som helst.

 

Leon A er da min favorittdel, Claire B med tyrant monsteret er stress :p

 

Har Resident Evil 2 på PSPn og har runnet den utallige mange ganger på både bilturer og når strømmen har gådd. Det foresten sist i fjord.

 

Har foresten også min originale RE2 kopi liggende, til PS1 derimot ikke N64.

 

Foresten anngående Code Veronica. Historien er ganske fucka i spillet, men å gå så langt som å si at det er dårlig er å dra den litt langt. Så bra som RE2 er det ikke, men som ett eget RE spill for fans av de originale spillene sin gameplay og cheezinees så er det digg. Har fortsatt PS2 versjonen av spillet og annbefaler absolutt for fans av de originale spillene som syns at RE serien har mista sin gamle skjarm.

 

Er jo sluppet ut i HD på både 360 og PS3 som download så er ikke vanskelig å få tak i. Selvom det ikke er bedre enn RE2 så syns jeg til tider at spillet var mye vanskeligere enn RE2 i tillegg til at det var utrolig creepy setting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Good times med 3 svette kompisser , Mario Party , Super Smash Bross og Golden Eye! Han ene hadde en kjip fetter som alltid campet på dassen med Golden Gun.

Ha, det med dassen pa Facility var jo genialt da. Rigge opp omerådet med Proxity mines, og bare vente :p

Husker forøvrig at om man velger den "siberian guard" figuren, og stiller den helt inn til dodøra, og får en motstander til å se, stikker en liten del av hodet ut igjennom døra. Holdt på å dette av stolen den gangen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...