Gå til innhold

Hvilket program bruker DU til å kopiere dvd-filmer?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har over lengre tid prøvd meg fram med forskjellige programmer for å kopiere dvd-filmer (selvfølgelig for å ta backup av min egen samling :wink: ), uten jeg har ikke oppnådd noe særlig resultat med noen.

 

Enkelte programmer lover mye, og ser lovende ut, men vil på et eller annet vis ikke fungere (DVDfab spesielt). Det programmet jeg har hatt mest hell med er CloneDVD, men eneste ulempen med dette er at muligheten til å dele opp filmen på to plater er fraværende. Siden jeg skal backe opp mine egne filmer, er det jo selvfølgelig ønskelig å få den delt opp, slik at det ikke er nødvendig å kutte noe materiale eller rakke ned på kvaliteten. For å komme rundt CSS har jeg brukt anyDVD.

 

Så det jeg lurer på, hva slags program har folk her inne hatt suksess med på dette området / hva bruker dere til vanlig?

 

Anyone? :?: :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut DVDXCopy serien fra 321Studios Disse programmene er meget bra, og gir deg mulighet til å velge hvor du vil dele opp filmen. Ulempen er at du kun kan lage en kopi av gangen. Programmet legger også automatisk på en advarsel fra 321 Studios om copyright, kun til eget bruk osv. Videre så gir programmet deg muligheten til å fjerne lydspor, subtitles og eventuelle menyer.

 

Min konklusjon er at dette er et meget bra program. :wink:

 

Edit: HER har du en sammenligningstabell mellom DVDXCopy og andre programmer. Sikkert ikke helt objektiv, men gir en liten pekepinn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...