Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt frustrert


Anbefalte innlegg

Har så lyst på sex, men norske jenter er generelt så dumme, så jeg kommer ikke på bølgelengde med de. Hva skal jeg gjøre? Hører om menn som bare knuller norske jenter uten å bry seg om de, men jeg klarer ikke det - har uansett moralske innvendinger mot å behandle andre slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norske jenter dumme. Flott utsagn! Jeg vil faktisk påstå at norske jenter er blant de mest velutdannende i verden, så å legge skylden på deres "dumhet" faller for sin egen urimelighet. Dog, hvis du vil møte oppegående jenter (les, opptatt av andre spørsmål enn mote, skjønnhet og penger) så går du kanskje på Litteraturhuset istedenfor Horgans på andre siden av gaten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Prøv heller å jobbe med deg selv, ikke bare legg skylden på jentene fordi du ikke klarer å få deg noe. Er mange sjekke- og utviklingstråder her som du kan lese.

 

Jenter er mer intelligente enn du tror, regner med de ser med en gang at du ikke er verdt tiden deres og blir lettere å avvise. Har ikke tenkt å holde foredrag, så en mulighet kan være å være i byen rundt stengetider og se om du støter på noen villige jenter, kanskje har du flaks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Norske jenter dumme. Flott utsagn! Jeg vil faktisk påstå at norske jenter er blant de mest velutdannende i verden, så å legge skylden på deres "dumhet" faller for sin egen urimelighet. Dog, hvis du vil møte oppegående jenter (les, opptatt av andre spørsmål enn mote, skjønnhet og penger) så går du kanskje på Litteraturhuset istedenfor Horgans på andre siden av gaten.

 

Akkurat som om utdannelse har noe å si, men er typisk norsk å tro nettopp det.

 

Prøv heller å jobbe med deg selv, ikke bare legg skylden på jentene fordi du ikke klarer å få deg noe. Er mange sjekke- og utviklingstråder her som du kan lese.

 

Jenter er mer intelligente enn du tror, regner med de ser med en gang at du ikke er verdt tiden deres og blir lettere å avvise. Har ikke tenkt å holde foredrag, så en mulighet kan være å være i byen rundt stengetider og se om du støter på noen villige jenter, kanskje har du flaks.

 

Kan få meg noe, har også utseendet med meg samt helt grei personlighet, men det endrer ikke faktum at jeg ikke blir tiltrukket nok grunnet manglende kjemi (bølgelengde).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Prøv jenter fra andre land/kulturer. Nordmenn er jevnt over keitete å ha med å gjøre; anspente og tilbakeholdne. Jeg trodde lenge det var jeg som var sosialt talentløs helt til jeg kom inn i et mer internasjonelt miljø, så gikk det sosiale plutselig som smør. Jeg kan nærmest garantere at du vil få en bedre kjemi med jenter fra nesten hvilken som helst annen folkegruppe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Akkurat som om utdannelse har noe å si, men er typisk norsk å tro nettopp det.

 

Det spørs helt hva du mener med smart (eller, i ditt tilfelle, dum). Norske jenter er ikke smartere enn andre jenter ved fødselen, men de er blant de mest kunnskapsrike jentene i verden. Ønsket om å møte smarte jenter er vel at de skal kunne diskutere og konverse rundt ikke-trivielle tema og da er utdanning en god start. Du kan jo prøve å diskutere demokrati og fri vilje med ei landsbyjente fra Irak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har så lyst på sex, men norske jenter er generelt så dumme, så jeg kommer ikke på bølgelengde med de. Hva skal jeg gjøre?.

 

Når du sier at vi er så dumme, så får jeg inntrykket av at du kun går etter én type jenter.

Mest sannsynlig ei som godt kunne blottet det lange håret og de flotte puppene på forsiden til ViMenn for en slant med cash. De som leker dumme. Mulig jeg tar feil, men. Kanskje du burde gå etter en annen type jenter enn de du går for? Også gjelder det kanskje å møte ei som ikke har inntatt flere drinker.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...