Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hår på rumpa


Anbefalte innlegg

hei har altfor mye hår på rumpa det er smertefullt og gruer meg til å bæsje. hårene er kanskje 4 cm lange og er lengre enn hårene på leggen og de er tykke og hele området er dekket av hår vil fjerne det men det kommer bare mer og tjukkere.. burde jeg shave for det ødelegger selvtilliten min når jeg ligger med dame så vil hun kanskje ikke ligge med meg, det blir kleint..

 

er 16 år Anonym poster: 5920c1ca2364bf29635e86bb82ef5abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare å referere til: Rumpehår til besvær :lol:

Det der er bullshit. Jeg har ikke mye, men har en del i rompesprekken. Jeg tar alt håret der fordi kjæresten min ønsker det. Hun har sagt rett ut at det ikke er attraktivt med skog i sprekken. Ikke at hun har noe der inne å gjøre, men vi er villige til å gjøre litt av hvert for å gjøre motparten glad. :)

 

Jeg har prøvd å barbere. Du får bort det synlige, men ikke alt, og det stikker. Ved å bruke Veet hårfjerningskrem får man imidlertid bort absolutt alt. Det kjennes helt glatt ut, og selv om det var rart og litt kleint i starten, blir man veldig fort vandt til det. Det er behagelig, og bedre enn å ha en tett skog i rævsprekken.

 

Som sagt er historien bullshit. Jeg har ikke, og ingen jeg kjenner som gjør det samme har noensinne hatt problemer med bæsjingen. Den kommer ut som normalt, og jeg tørker meg som normalt. Det er kanskje ørlite gran lettere ettersom det ikke er hår der som avføringen kan feste seg til, men dette var i hvertfall ikke noe problem for meg før jeg begynte å fjerne håret i sprekken heller.

 

Lykke til! :)

 

PS: Det er litt kleint å kjøpe den svære rosa Veet-pakningen i butikken, men utenom det er det ikke noe som helst problem. Anonym poster: 63caa982e884a8909ae6d82af7eead85

Lenke til kommentar

haha, m0ffe!

Skulle tro det var et bilde av meg i dusjen :tease:

 

Kjenner meg igjen i den historien over her! Første gang så var det sånn jeg følte det også, fordi jeg tok absolutt alt.

Trikset er å la det være igjen bittelitt da man shaver seg baki der.

 

Det går bra for meg hvertfall :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...