Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ungdomskole språk fag bytting


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det på noen helst måte å bytte fra Tysk til Engelsk fordypning på noen som helst måte? Jeg er fryktelig lei av tysk faget, og ville heller fokusert på å bli bedre i engelsk. All hjelp blir tatt imot med et smil! :)

Takk!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lurer på om det på noen helst måte å bytte fra Tysk til Engelsk fordypning på noen som helst måte? Jeg er fryktelig lei av tysk faget, og ville heller fokusert på å bli bedre i engelsk. All hjelp blir tatt imot med et smil! :)

Takk!

Vil du virkelig det? Vil du ikke heller bli ferdig med tysk/ fremmedspråk etter 5 år enn etter 6? Viss du bytter til engelsk må du ha fremmedspråk i 3 år, det er da vitterlig verre enn å ha det i 2. Da blir du iallfall lei.

Lenke til kommentar

Vil du virkelig det? Vil du ikke heller bli ferdig med tysk/ fremmedspråk etter 5 år enn etter 6? Viss du bytter til engelsk må du ha fremmedspråk i 3 år, det er da vitterlig verre enn å ha det i 2. Da blir du iallfall lei.

 

Jeg regner med at han går på ungdomsskole, og det er ikke sikkert han trenger fremmedspråk på VGS. det kommer an på om han skal gå yrkesfaglig eller en studielinje.

 

Jeg gikk elektro og deretter IKT, jeg slapp dermed fremmedspråk.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å gå service og samferdsel på vgs, og så på Ikt i vg2. Er ikke helt sikker på om det er språk der.

Fordypnings læreren sier at det mest sansynelig ikke går ann, men flere har byttet pga konsentrasjons problemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...