Gå til innhold

Netflix: ? Piratkopiering minker der vi etablerer oss


Anbefalte innlegg

HBO Nordic er manglende på nye serier og ting fra HBO også. Ingen av komiseriene som lanseres i år har HBO Nordic rettigheter på. TV-filmen Behind The Candlebara på HBO som er tatt ut til Cannes vil heller ikke være tilgjengelig på HBO Nordic. At de ikke har komiserier å tilby er svakt, da komedie også er en stor del av HBO. Virker ikke som de tullingene bak HBO Nordic er kjent med hva HBO er.

Hvilke komiserier der det du mangler? Så langt i år har de da vist de nye episodene av Girls, Veep og Enlightened.

 

Behind the Candelabra har USA premiere på HBO 26 Mai, så det er vel ikke så rart at den ikke er tilgjengelig i Norge enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke komiserier der det du mangler? Så langt i år har de da vist de nye episodene av Girls, Veep og Enlightened.

 

Behind the Candelabra har USA premiere på HBO 26 Mai, så det er vel ikke så rart at den ikke er tilgjengelig i Norge enda.

 

Family Tree vil ikke komme på tjenesten, og heller ikke Behind The Candelabra dette har HBO Nordic allerede bekreftet.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at rettighetsinnehaverene måtte behandles for sjokk etter å ha lest dette.

 

De kan dra seg der hvor ja... De har skutt sin egen grav. Hvorfor skal det først på kino -> 3mnd ventetid, så blu-ray -> 3 år ventetid -> Netflix? Fuck det, jeg gidder ikke kino, vil se på hjemmekinoen i god kvalitet, og det får jeg da ikke uansett, så da blir det med å piratkopiere hele dritten i protest...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...