Gå til innhold

Mulig å skaffe Win 8 64-bit gratis?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg skal kjøpe pc snart, og lurte på om noen vet hvordan jeg kan få win 8 64-bit gratis.

 

Jeg skjønner at jeg må innom bukta, men har noen en link til en torrent som de har brukt selv/vet fungerer?

 

Kan noen i tillegg forklare hvordan man installerer dette?

 

Har googlet men fant ingenting :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Programvare koster faktisk penger på lik måte som hardware, så bli litt voksen og betal for programvaren din. :realmad: Fjortiser altså...

 

Ps! Om du på død og liv ikke kan ta deg bryet med å faktisk betale for programvaren, får du ta deg bryet med å bruke tid på Google for å finne ut av hvordan du fikser deg "gratis" Windows 8.

Håper virkelig du får med en masse virus, rootkit, adware, spyware, bakdører osv slik at du lærer deg at det ikke lønner seg å kjipe på 700 kroner for OS.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så snille folk var her på forumet. Drittsekker hele gjengen. Kaller meg bare fattig og kommer ikke med noe relevant for meg. Greit forum, men mesteparten av brukerne her er drittsekker. Jeg sier takk for meg på dette forumet.

 

Det er mange på forumet her som utvikler programvare, så det er et sårt tema. Derfor reagerer også mange folk på tråder som dette. Men når du begynner å kalle folk drittsekker, så kommer ikke det til å hjelpe det heller :nei:

 

 

Mvh Faller

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...