Gå til innhold

Test: Asus VG248QE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle gaming LCD'er blir slaktet. Skulle trodd CRT eraen var uerstattelig. Min neste skjerm blir neimen ikke lett å finne, om en dog jeg blir fornøyd. Å vente i noen år på OLED gidder jeg ikke.

Skrevet

Skriveleif i første setning?

"Inntoget av skjermer med høy oppdaterings har fått svært god mottagelse hos spillentusiaster, og har blåst litt nytt liv i markedet for PC-skjermer til spillere."

Skrevet

Jeg fokuserer nok hakket mer på bedre/riktigere farger, enn hurtighet :p Men for ultra-gamere er det skikkert knall.

Ja, hvis man kun spiller litt Sims så kan kanskje en treg skjerm med gode farger være grei nok, men hvis du liker å spille bioshock inf, battlefield, crysis o.l så vil etterslepen og inputlaggen være helt uholdbar.

Skrevet

er vel smak og behag, men jeg velger heller 30" og 1440P en 1080p og dette 120/144hz greiene.

Hvis man ikke liker å spille på pc'en så fungerer nok en slik skjerm du nevner helt topp.

Skrevet

Desverre er denne testen ubrukelig.

Å teste "verdens raskeste skjerm" uten å teste input lag, blir litt som å teste verdens raskeste bil uten å teste aksellerasjonen.

0/10

• Liker 6
Skrevet

Hvis man ikke liker å spille på pc'en så fungerer nok en slik skjerm du nevner helt topp.

jeg spiller kun på pc. hva ellers skal man spille på.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...