Gå til innhold

Hjelp til et lan kabinett!


Anbefalte innlegg

God Aften.

 

 

Jeg har nå et Fractal Design R4 kabinett, so jeg egentlig er super fornøyd med. Eneste minuset er at det er stort og klumpete og ta med seg rundt om kring. Siden jeg drar på veldig veldig veldig mye Lans, og tar med pcen min overalt, så er ikke det optimalt.

 

 

Derfor er jeg på utkikk etter et nytt, lite og hendig kabinett.

 

Har et ATX mobo, så jeg vil aller hels tikke kjøpe nytt mobo, men det kan gå.

 

Vil egentlig ikke ned på mITX, siden jeg skal kjøre crossfire senere.

 

Kabinettene jeg har sett på er.

 

 

Bitfenix Prodigy

 

Bitfenix Survior

 

Cm HAX XB

 

Corsair Obsidian 350D

 

Må si jeg likte Obsidan mest, fordi det er et sidevindu der, og er så liten og rå.

 

Viktigste for meg er egentlig at det er mobilt, plass til mye, og ikke bråker altfor mye. Er pluss med vindu og håndtak.

 

 

Noen som har andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God Aften.

 

 

Jeg har nå et Fractal Design R4 kabinett, so jeg egentlig er super fornøyd med. Eneste minuset er at det er stort og klumpete og ta med seg rundt om kring. Siden jeg drar på veldig veldig veldig mye Lans, og tar med pcen min overalt, så er ikke det optimalt.

 

 

Derfor er jeg på utkikk etter et nytt, lite og hendig kabinett.

 

Har et ATX mobo, så jeg vil aller hels tikke kjøpe nytt mobo, men det kan gå.

 

Vil egentlig ikke ned på mITX, siden jeg skal kjøre crossfire senere.

 

Kabinettene jeg har sett på er.

 

 

Bitfenix Prodigy

 

Bitfenix Survior

 

Cm HAX XB

 

Corsair Obsidian 350D

 

Må si jeg likte Obsidan mest, fordi det er et sidevindu der, og er så liten og rå.

 

Viktigste for meg er egentlig at det er mobilt, plass til mye, og ikke bråker altfor mye. Er pluss med vindu og håndtak.

 

 

Noen som har andre forslag?

vet ikke helt om dette er noe bra men sier seg selv at det funker på lan siden Lanboy

 

http://www.dustinhome.no/product/5010545849/antec-miditower-lanboy-atx-blue/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Lenke til kommentar

Hva mener du? Mye dårlig plastik? Det kan være så dårlig kvalitet som det bare vil. Det ser uansett rått ut.

Det har alt for lite plass, kronglete montering, ingen støvfilter, dårlige HDD-fester, ingen støydempning, ingen kabelryddingsløsninger, dårlig plass innvendig, flimsete konstruksjon...

 

Det er virkelig ingenting positivt med Lanboy Air.

 

Lenke til kommentar
350D står øverst, men det er ikke så mye mindre en R4, som jeg allerede har.

 

Hvis det er dette du tenker på:

http://www.hardware.no/artikler/dette-er-corsairs-nye-mini-kabinett/132969

 

...så har ikke det ATX-støtte, hvis det var slik at du helst ikke ville bytte HK.

 

 

Hva med dette:

LIAN LI PC-A05FNB

http://www.dustinhome.no/product/5010621089/lian-li-pc-a05fnb-miditower-black/

 

Granted, det har ikke vindu, men se på vekten på kabinettet:

FRACTAL DESIGN R4: 12,3 kg

LIAN LI PC-A05FNB: 4,4 kg

 

...du vil merke den forskjellen når du skal begynne å frakte med deg ting!

Lenke til kommentar

 

Det har alt for lite plass, kronglete montering, ingen støvfilter, dårlige HDD-fester, ingen støydempning, ingen kabelryddingsløsninger, dårlig plass innvendig, flimsete konstruksjon...

 

Det er virkelig ingenting positivt med Lanboy Air.

 

 

Ja, er enig i det. Men tanken bak lanboy air er vel ikke at det skal være det mest stille, største, mest robuste kabinettet med god plass til cablemanagement. Det er vel heller laget for at det skal være lett å ha med på lan, for å vise seg frem, være unormalt og ha god air flow. Selv ville jeg ikke ha hatt det. Men jeg synes fotsatt det ser bra ut. Det er bare slik det er. Tøft lan kabinett med dårlig kvalitet. Men allikevell morro at noen tør å lage noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...