Gå til innhold

Om å" henge" ut prsoner på forumet.


Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er riktig at det står i samme tråd som et eventuelt overtramp er begått at en bruker har blitt utestengt pga xxxxxx. Hvis ikke er det faktisk liten hensikt i utestengelse. Hvordan skal en ellers vite hvor grensen går?

 

Jeg har også sett med undring på at ferske brukeres første møte med HW sitt forum er "stenges pga dårlig topic, les retningslinjene". Dette reagerer jeg kraftig på, vil også nevne at moderering av dette har langt lavere terskel enn i noe annet forum jeg har vært innom.  

 

Når det gjelder "streng" moderering på andre felt så er det ofte på sin plass, da mange poster mye som er lite saklig.

 

Poenget med moderering er selvsagt og gjøre forumet oversiktlig og påse at det ikke foregår personhetsing, støtende adferd m.m

 

Man må jo slå ned på ting før de utarter seg, og totalt anarki tar over. Men det kan hende at man kan bruke en litt mer "veiledende" tone ovenfor ferskiser. Gjerne forklare litt. På den andre siden: man forplikter seg vel til å sette seg inn i retningslinjene, så det er egentlig ingen unskyldning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...