Gå til innhold

Papers, Please - Ute 08/08/13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Håper mange har plukket opp dette! Årets beste spill sålangt. Valg og konsekvens nesten usett selv i de beste rollespill, bra skrevet, vanskelig, herlig grafikk, kongemusikk, fantastisk originalt konsept, som faktisk funker!

 

Mulig jeg har blitt hjernevasket etter å ha vært Arstotzkansk statsborger i noen timer, men spillet er så billig at jeg vil anbefale alle å teste det selv.

 

Glory to Arstotzka!

Lenke til kommentar

Etter dag 10:

 

 

Når The Order ellernosånt kommer og gir deg koder og alt mulig, innså jeg at dette er et fantastisk spill

 

 

Har klart meg greit hittil. Litt kluss på dagene 6 og 8, da jeg ikke fikk nok penger til både mat og varme, men rettet det opp igjen dagene etter. Ellers "irriterer" jeg meg litt over at jeg oppgraderte skranken, til å få detect disruptancy på spacebar. Jeg bruker fortsatt knappen i hjørnet av ren refleks. Må prøve å få gjort noe med det, da det kan være noen sekunder å hente i løpet av en dag.

 

Mini"spoiler"

 

 

Har ikke sett noe til karen som alltid prøver å komme inn de siste dagene, begynner å savne han litt :)

 

Lenke til kommentar

Ble til at jeg kjøpte det på GOG sammen med Rogue Legacy og et par andre spill. Har ikke fått spillt fullversjonen så mye enda men runda betaen og synes det er et ganske interesant spill.

Etter dag 10:

 

 

Når The Order ellernosånt kommer og gir deg koder og alt mulig, innså jeg at dette er et fantastisk spill

 

 

Har klart meg greit hittil. Litt kluss på dagene 6 og 8, da jeg ikke fikk nok penger til både mat og varme, men rettet det opp igjen dagene etter. Ellers "irriterer" jeg meg litt over at jeg oppgraderte skranken, til å få detect disruptancy på spacebar. Jeg bruker fortsatt knappen i hjørnet av ren refleks. Må prøve å få gjort noe med det, da det kan være noen sekunder å hente i løpet av en dag.

 

Mini"spoiler"

 

 

Har ikke sett noe til karen som alltid prøver å komme inn de siste dagene, begynner å savne han litt :)

 

 

 

Synes synd på han fyren som alltid ikke har riktige papirer. Håper hver gang jeg møtte han i demoen at han hadde riktige papirer så jeg kunne slippe han inn men måtte sende han vekk hver gang

 

Lenke til kommentar

Noen spill passer med tidspress, dette er absoutt en av de. Men det finnes en endless mode, hvor man ikke har tidspress. Bare om å gjøre å se hvor mange pass man klarer å kontrolere riktig, uten å gjøre en eneste feil. Men om man ikke har fullført spillet først, så må man skrive inn en kode for å unlocke den. Ett lite google søk så finner man den fort :)

 

Har fullført spillet selv nå, alle 30 dagene. Men med 20 slutter, fikk jeg ikke en veldig lykkelig slutt :p . "gestapo/KGB" tok meg in the end gitt.

 

Man må fullføre spillet med jobben i behold for å unlocke endless mode (uten å google koden).

 

Meget underholdene spill absolutt :D

Lenke til kommentar

Nei... Der tok jeg feil gitt. Det er tidspress i endless mode. For vert minutt som går, får man ett poeng mindre pr person man får riktig gjennom kontrollen. Men regner med at når man er nede i 1 poeng pr person, at man kan begynne å jobbe saktere og ta det med ro. Men har ikke kommet så langt, så kan ikke skrive under på at det stemmer.

 

53 peng her i endles mode så langt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...