Gå til innhold

Head2k: Gutt17 Søker kontakt/venn/noen å snakke med TRONDHEIM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg vet ikke om deg, men jeg anbefaler deg å dra ut i byen, på utesteder, fester. Jeg skjønner det er vanskelig å finne ekte venner, som du kan gå ut og finne mange ting sammen, men du må virkelig prøve å finne hvert fall en i skolen eller byen som har masse til felles med deg. Jeg vet ikke, men kanskje du er ikke en sosial fyr, du skjønner hvis du får en venn som har mange venner så pleier det å føre til at man blir venn med hans venner også så du må ikke gi opp. Når man går på fester og er drita, så pleier folk å utveksle mobil nr eller adder hverandre på facebook, og det er bra fordi når dere møtes neste gang, vil dere få bedre kontakt og sånn kan man danne et vennskap, men det tar tid, men alt starter med at du tar initiativ og snakker til folk og hilser. Første skole dag på universitet ble jeg god venn med en fyr, vi gikk på disse fadder aktiviteten og neste dag på kino. Liksom vi fikk kontakt med engang, Jeg har møtt mange folk i treningsentret og etter 1 år har jeg over 10 gode venner som jeg ble bare venn gjennom å trene på et treningsenter. Jentene derimot må du gå ut for å finne. Lykke til.. Jeg er ikke fra Trondheim, ellers hadde jeg tatt kontakt :) Men pass på det finnes alt mulig freaks ute dere .

Endret av Player10
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du kan jo starte på en fritidsaktivitet,

hva med å starte på et billig treningssenter - du sier jo at du er mye stillesittende.

 

Det er perfekt sted for å skape nye relasjoner, prøv deg på øvelsene, spør folket rundt der om du lurer på noe. Treningsmennesker er som regel svært trivelige mennesker :) syns du burde prøve!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Nå som våren er kommet har jeg lagt merke til at jeg er sykt ensom. Så jeg lurte på om noen i 17 års aldern rundt om i Trondheim vil prate og kanskje gjøre ting sammen. Gutt / jente samma det. Vennskapelig / forhold, har ikke noe å si.

 

Er 180, liker å gjøre det meste. Inaktivitet har gjort at jeg stort sett ikke vet hva jeg liker å gjøre lengre. Er gjerne med på hva som helst, åpen for nye ting.

 

Har rundt 10 venner som aldri gjør ting med meg lengre pga. Nye kontakter på vgs, men klassen min har egentlig frosset meg ut på en måte. Vil så gjerne bli kjent med noen, og vil så gjerne gjøre ting, men alene er ingenting ålreit.

 

Har egentlig ingen grunn til å stå opp om dagene, drar på skolen, hjem, sove.

 

Legg til: EL-Sprudlern på skype hvis du føler for det.

 

Blir 18 til høsten og har gjerne lyst til å dra på turer og på byen osv.

 

Add hvis du lurer på noe.

Hei :) Jeg er ei 18 år gammel jente, bor også i Trondheim.. Føler mye av det samme som deg! Så jeg vil gjerne prate osv...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Nå som våren er kommet har jeg lagt merke til at jeg er sykt ensom. Så jeg lurte på om noen i 17 års aldern rundt om i Trondheim vil prate og kanskje gjøre ting sammen. Gutt / jente samma det. Vennskapelig / forhold, har ikke noe å si.

 

Er 180, liker å gjøre det meste. Inaktivitet har gjort at jeg stort sett ikke vet hva jeg liker å gjøre lengre. Er gjerne med på hva som helst, åpen for nye ting.

 

Har rundt 10 venner som aldri gjør ting med meg lengre pga. Nye kontakter på vgs, men klassen min har egentlig frosset meg ut på en måte. Vil så gjerne bli kjent med noen, og vil så gjerne gjøre ting, men alene er ingenting ålreit.

 

Har egentlig ingen grunn til å stå opp om dagene, drar på skolen, hjem, sove.

 

Legg til: EL-Sprudlern på skype hvis du føler for det.

 

Blir 18 til høsten og har gjerne lyst til å dra på turer og på byen osv.

 

Add hvis du lurer på noe.

Hei :) Jeg er ei 18 år gammel jente, bor også i Trondheim.. Føler mye av det samme som deg! Så jeg vil gjerne prate osv...

 

 

Som herr Skrotum sier, har han ikke vært aktiv på forumet på en stund. Prøv å ta kontakt på Skype om du ikke har gjort det allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...