Gå til innhold

Samsung Galaxy S2 Plus vs S3?


Verdi for pengene- S2 Plus vs S3  

5 stemmer

  1. 1. Hvilken er mer verdt pengene?

    • Samsung Galaxy S2 Plus (ca 2600 kr)
    • Samsung Galaxy S3 (ca 3600 kr)


Anbefalte innlegg

Hei, har lyst på ny mobil, og har peilet meg inn på galaxy s3 og s2 plus. Jeg foretrekker å ha en litt mindre mobil, og ellers er batteritid og ytelse viktig. Hvordan skiller s2 plus seg fra s2? Og er s3 verdt den ekstra tusenlappen? S2 plus ligger på ca 2600 og s3 på ca 3600.

Endret av drphils
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har lyst på ny mobil, og har peilet meg inn på galaxy s3 og s2 plus. Jeg foretrekker å ha en litt mindre mobil, og ellers er batteritid og ytelse viktig. Hvordan skiller s2 plus seg fra s2? Og er s3 verdt den ekstra tusenlappen? S2 plus ligger på ca 2600 og s3 på ca 3600.
Kjøp heller optimus 4x (istedenfor S2) Mye raskere/bedre skjerm/utrolig stabil og noen kroner rimeligere enn S2. Litt større enn S2 men til gjengjeld så har den 4,7" skjerm. Ble nettopp oppdatert til JB. Har testet ut S3 også men den er absolutt ikke verd 1000,- mer enn optimus 4x. Med mindre du bare må ha en samsung :-) Endret av poffer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, mulig det finnes andre bedre alternativer som de sier.

 

Jeg satt faktisk akkurat og lurte på akkurat det ttrådstarter spør om. Kjøpte i går s2 plus uten og sjekke ut noe særlig egentlig.Lurte på om jeg skulle kjøpt s3 ....

 

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5001&idPhone2=5213

 

Jeg kom frem til at jeg ikke angrer. Betalte i butikk 2500 for s2 plus. Ser ut for meg som om det er hipp som happ, for min del bruker jeg heller de 800 kr på noe annet (supert headset?). Faktisk så er kamera bedre på S2 plus. Skjermen er dog bedre på s3? Gir ikke meg mening, men tenker ikke videre på det. Batteriet ser bedre ut på s3, men om forskjellen (se linken) egentlig har noe og si vet jeg ikke...

 

S2 er penere enn S3, men ikke i hvit. Det angrer jeg på............

Endret av April2013
Lenke til kommentar

I følge gsm arene så bør du absolutt velge SII og IKKE SII plus. Det syns jeg var merkelig. Føler meg litt snytt da den kostet det samme.

Så spørs det om S2 plus får flere oppdateringer enn den 2 år gamle toppmodellen. Skal selv gå for S2 plus pga kamera og størrelse, men venter til prisen går ned litt. Hvor kjøpte du din for 2500 April2013? Endret av mandela
Lenke til kommentar

gsm arena anbefaler at man kjøper den originale s2 i stedet, mens notebookcheck sier det motsatte

http://www.notebookcheck.net/Review-Samsung-Galaxy-S2-Plus-i9105P-Smartphone.88939.0.html

Synes forresten at det firkantete designet til s2/plus er finere enn den heller billige og avrundete på s3. Noen som vet hvor mye forskjell i størrelse utgjør?

Hvordan ligger nexus 4 og lg 4X ytelsesmessig?

Lenke til kommentar

Jeg sjekka opp alle alternativene i prisklassene rundt der og SII+ droppa jeg raskt. Ikke har den features og ikke har den tester som rettferdiggjør prisen. Ja, også mitt intrykk var at den burde hett SII minus.

 

For samme prisen som SII + valgte jeg å kjøpe LG Optimus 4X, som er en mindre populær telefon i samme klasse som SIII, som derfor har hatt et betydelig prisfall fra lanseringen. Jeg angrer ikke, 4X har vært en flott telefon og det er først og fremst det fortjent (antar jeg) dårlige ryktet til Optimus 2X som har skadet salget til 4X, virker det som.

 

Jeg vil heller ha kjøpt S3 enn SII+. Når det er sagt, er nok SII+ også en grei telefon, burde bare vært litt billigere i forhold til hva du får. Eller Nexus 4 om den hadde minnekortleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...