Guilty Skrevet 21. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Hehe. Bare sleng deg på, og du vil føle deg som hjemme etterhvert Husk å få med en "interresant-for-svette-mannfolk"-avatar også da Er dessverre litt forsiktig i starten på forum Har litt problemer med å bestemme meg for hvilket bilde jeg skal bruke da jeg er så utrolig kresen, men jeg satser på at det blir et av Kate Upton, noe som jeg selv ser på som "interresant-for-svette-mannfolk"-avatar som du så fint kalte det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Kate Upton Godkjent det der. Får nok samtidig fart på innboksen din. Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 21. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Godkjent det der. Får nok samtidig fart på innboksen din. Er hovedsakelig ikke derfor jeg skal ha det da. Har alltid Kate Upton som avatar på forum og slikt Men det er noe jeg lurer på: Hvorfor skal det få fart på innboksen? De fleste er vel klar over at det er henne og at det ikke er personen bak brukeren. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Da må jeg desverre si at du ikke har forstått hvordan du funker Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 21. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Da må jeg desverre si at du ikke har forstått hvordan du funker Hvordan fungerer jeg da, siden du tydeligvis vet det men ikke jeg..? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Velkommen:) Får håpe at du ikke blir skremt bort av alle de svette nerdene her Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Hvordan fungerer jeg da, siden du tydeligvis vet det men ikke jeg..? Det er ikke om hvordan DU fungerer, men hvordan forumet fungerer. Du lærer etterhvert Limp Bizkit: "life is a lession, you learn it when you're through" Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 21. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Velkommen:) Får håpe at du ikke blir skremt bort av alle de svette nerdene her Tusen takk Det går nok helt bra, er det samme selv minus den svette delen Det er ikke om hvordan DU fungerer, men hvordan forumet fungerer. Du lærer etterhvert Limp Bizkit: "life is a lession, you learn it when you're through" Ok, da får jeg vel bare være tålmodig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Er hovedsakelig ikke derfor jeg skal ha det da. Har alltid Kate Upton som avatar på forum og slikt Men det er noe jeg lurer på: Hvorfor skal det få fart på innboksen? De fleste er vel klar over at det er henne og at det ikke er personen bak brukeren. Da kjenner du ikke forumet godt nok. Her går folk amok straks de ser en litt feminin avatar. Plutselig setter de seg i stalkemodus og går gjennom alle innleggene du har skrevet, før du eventuelt ender opp med et frieribrev på PM. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Men sånt skjer ikke uten avatar. Må skaffe meg noe kulere selv. Men må innrømme at radeon er ganske hot <3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Men sånt skjer ikke uten avatar. Må skaffe meg noe kulere selv. Men må innrømme at radeon er ganske hot <3 Du burde skaffe deg kulere nick. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Du burde skaffe deg kulere nick. Har tenkt på det selv. Noen forslag? Gjerne noe fengende, og litt sprøtt. Noe laks hadde vært fint Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 DraLaksen. Det hørtes kult ut, men helst noe som "lakse(x)" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Lakseereksjon? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Hva skjedde med denne tråden. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Det var litt påtrengende. Noe litt mindre intimt, på en søt måte kanskje? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hva skjedde med denne tråden. Den ble til forumkafeen. Det var litt påtrengende. Noe litt mindre intimt, på en søt måte kanskje? "Regnbueørret" med regnbueavatar. Da er sikkert ikke Guilty redd for at du vil noe mer enn å være venner heller. Endret 21. april 2013 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Forukafèen sprer seg. Det er et virus som smitter ved første tastaturtrykk! Det var et søtt navn. Får se hva det blir til Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Velkommen Guilty! Koselig med flere jenter her selvom jeg ikke er så super aktiv. Og må få legge til at du er utrolig vakker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå