Gå til innhold

Endringslogg for bruktmarkedet. Kom med tilbakemeldinger, ideer eller forespørsler her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! Slik det er nå er telefonnummer og epostadresse skjult frem til man logger inn. Kontaktinformasjon er deretter synlig rett og slett fordi det holder svindlere unna bruktmarkedet.

 

Enhver som ser annonsen er en potensiell kjøper, og med mer kontaktinfo ser man mye mer seriøs ut. Med mulighet til å skjule kontaktinformasjon vil svindlere se på bruktmarkedet som et større "marked" for å svindle.

 

Jeg har gjort noen små endringer på bruktmarkedet nylig og kommer til å gjøre fler i fremtiden. Hvordan ønsker dere bruktmarkedet vårt skal være? Vil dere fortsatt ha mulighet til å skjule kontaktinformasjon?

 

 

Telefonnummer og epostadresse er ikke skjult og vises nå hele tiden selv uten å være innlogget men de vises kun når man klikker inn på brukerens aktive annonser.

 

Tror det er flere brukere som setter pris på hvis mailadresse og kontaktinformasjon faktisk kan skjules.

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar

Er det mulig å få en 'slett' knapp under mine annonser ? har flere som er ventende, ferdig eller trukket tilbake som jeg gjerne vil ha bort fra lista som nå begynner å bli passe lang.

 

Jeg har lagt inn slette-knapp og et filter på status i listen over mine annonser nå :)

EDIT: Legg merke til at du kun kan slette ferdige annonser og at de da forsvinner fra annonsehistorikken inne på brukersiden din.

 

 

Heisann! Slik det er nå er telefonnummer og epostadresse skjult frem til man logger inn. Kontaktinformasjon er deretter synlig rett og slett fordi det holder svindlere unna bruktmarkedet.

 

Enhver som ser annonsen er en potensiell kjøper, og med mer kontaktinfo ser man mye mer seriøs ut. Med mulighet til å skjule kontaktinformasjon vil svindlere se på bruktmarkedet som et større "marked" for å svindle.

 

Jeg har gjort noen små endringer på bruktmarkedet nylig og kommer til å gjøre fler i fremtiden. Hvordan ønsker dere bruktmarkedet vårt skal være? Vil dere fortsatt ha mulighet til å skjule kontaktinformasjon?

 

 

Telefonnummer og epostadresse er ikke skjult og vises nå hele tiden selv uten å være innlogget men de vises kun når man klikker inn på brukerens aktive annonser.

 

Tror det er flere brukere som setter pris på hvis mailadresse og kontaktinformasjon faktisk kan skjules.

 

 

Brukersidene var jeg knapt klar over at fantes, men jeg har fikset litt på dem nå, og fikset slik at adresse, email og mobilnummer faktisk skjules. Disse sidene er noe vi kommer til å forbedre mer fremover :)

 

 

Tusen takk for dine tilbakemeldinger! Kjempebra du sier i fra :D

Lenke til kommentar

Hmm kan bare slette en&en annonse, når jeg sletter en så må jeg på nytt fjerne avhukinga på ventende,tilbaketrukkede og pågående for så å velge ferdige på nytt for å slette en til.

 

Ser ut til at avhukinga 'lever sitt eget liv' men nå begynner ting å komme på plass iallefall.

 

Vil tilbakemeldinger også komme i drift ? det er en kjekk funksjon som gjør det betryggende for kjøpere og kanskje hindre svindel.

Lenke til kommentar

Avhukingen på filterene i mine annonser og annonse-lenken i mailen er fixd ;)

 

Jeg har laget en ny "profilside" hvor man kan legge inn en tilbakemelding på hver enkelt annonsør. Featurren er litt i beta-stadiet, men jeg har lagt dem ut så det går an å legge igjen tilbakemeldinger :)

 

Det veldig bra du sier ifra - det er den eneste måten bruktmarkedet blir bra på :D

 

Jeg er litt usikker på hvordan listen over mine annonser burde være - det er jo en veldig viktig liste for dere som har mange annonser i bruktmarkedet. Hvordan synes du den burde være? Det burde kanskje ihvertfall stått antall kommentarer annonsen har der?

Lenke til kommentar

Plager meg litt at for hver gang jeg huker av noe så må siden re-loade, vet ikke om det kan forandres eller ikke.

 

Ser at kommentar 'bobbla' havner oppå annonse teksten inne på min brukerside.

 

post-142899-0-09593200-1422370000_thumb.jpg

 

Synes listen over andre annonser fra samme selger ser helt grei ut - har ingen ting å komme med dær foruten at tilbakemeldings feltet for hver selger skulle ha ligget som link under aktive annonser nå sånn at kjøper lettere kan finne ut om selger er troverdig eller ikke gjerne med hvor mange 'tommler' opp eller ned han har fått.

 

post-142899-0-24804500-1422370007.jpg

 

 

Ser forøvrig at selgers hele navn og adresse vises inne på tilbakemeldings siden.

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar

Boblebuggen i Firefox og etternavnet inne på profilsidene er nå rettet :)

Hele adressen vises vel ikke inne på annonsørsiden uten at man er logget inn?

 

Det at listen på reloade hver gang man endrer filter blir kanskje ganske tregt om man har veldig mange annonser.. Jeg skal se på om den kan bli raskere eller om jeg må legge inn en knapp for å reloade.

 

Antall positive og negative tilbakemeldinger dukker opp inne på annonsene når annonsøren har fått minst én tilbakemelding. Featuren er fortsatt ganske "beskjeden", så skal jeg se på måter å "trekke frem" tilbakemeldingsfunksjonen på :)

 

Keep the suggestions and bug reports coming :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har du mulighet å se mer på tilbakemeldings siden ? kjøper la inn tilbakemelding men det kommer ikke opp på min profil.

 

Lurer også på om jeg kan slette annonse med en gang den solgt eller om kjøper må kunne nå annonse siden for å legge inn tilbakemelding ?

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager sent svar, jeg så ikke innlegget før nå :)

 

Slik det er i dag må kjøperen være registrert som annonsør på bruktmarkedet. Jeg sjekket det opp og så at man ikke fikk noen feilmelding om man ikke var det, så var sikkert det som har skjedd her. Jeg har lagt inn feilmelding nå.

 

I dag har vi kanskje ingen god måte å gjøre kjøper oppmerksom på tilbakemeldingsfunksjonen. Sender du kjøper en lenke til bruktmarkedprofilen din og spør pent burde ihverfall kjøper legge igjen en tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bruke PayEx med betalingsgaranti som på Finn. Det fungerer sånn at kjøper sender inn sum til en konto, og at pengene blir gitt til selger KUN når kjøper har mottatt pakken og kan bekrefte dens innhold. Forhåndsbetaling er ekstremt risikofylt, og legger nærmest til rette for svindlere. 

Lenke til kommentar

Har laget en ny tråd som er satt som sticky istedet for denne

 

Bruke PayEx med betalingsgaranti som på Finn. Det fungerer sånn at kjøper sender inn sum til en konto, og at pengene blir gitt til selger KUN når kjøper har mottatt pakken og kan bekrefte dens innhold. Forhåndsbetaling er ekstremt risikofylt, og legger nærmest til rette for svindlere. 

Har skrevet litt om det i den nye tråden

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...