Gå til innhold

Kristen arv og tradisjon


Mr.K.

Anbefalte innlegg

Ja, du store min- Herren har allerede sagt at det skulle bli slik, RWS skal stå fram og fortelle eventyr. Mange er det som går i garnet. Men ikke lån ditt øre til hans døde likninger. I Herren. Tronens Ambassadør

 

Nei.

 

Hadde du vært et ærlig menneske ville du forstått at dette er noe som noen har PÅSTÅTT vil skje. Ingen gud innblendet sålangt i disse skriftene dine. Så eventyrene får du ta på din egen kappe når du postitulerer som du gjør.. :)

 

Problemet til religiøse tekster er at de begynner å bli skikkelig utdaterte. Vi slår ikke ihjel unger fordi de ikke vil høre på oss lenger, vi spiser ikke, vi forgifter ikke, steiner ikke eller bruker sverd for å drepe dem når de ikke vil høre på oss, slik denne imaginære guden din vil ha oss til å gjøre i den boka du tror er sannhet forteller oss at vi skal gjøre med unger som ikke hører. Sant og si har jeg aldri slått mine unger i det hele tatt da jeg faktisk setter stor pris på at de stiller spørsmål ved ALT, også det jeg sier!

 

Dette og en masse annet sier meg at disse religiøse skriftene ble funnet opp av ignorante mennesker som ønsket seg, og fikk i nesten to tusen år, makt over andre mennesker, men den tiden er over. Så ignorante som religion krever at folk må være for å tro på dette er ikke folk lenger, noe som begynner å syntes her i landet. Det er ingen i kirken snart og flere og flere dropper disse mytene til fordel for ordentlig kunnskap og viten og hadde det ikke vært for at DNK automatisk melder inn folk i medlems registerne sine uten å spørre først ville den medlems lista ha sett helt anderledes ut.

 

På tide å slippe til fornuft basert på viten og kunnskap og la disse bronsealder mytene ligge der de hører hjemme, på et museum, slik at vi kan lære fremtidige generasjoner om hva de IKKE bør gjøre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.

 

Hadde du vært et ærlig menneske ville du forstått at dette er noe som noen har PÅSTÅTT vil skje. Ingen gud innblendet sålangt i disse skriftene dine. Så eventyrene får du ta på din egen kappe når du postitulerer som du gjør.. smile.png

 

Problemet til religiøse tekster er at de begynner å bli skikkelig utdaterte. Vi slår ikke ihjel unger fordi de ikke vil høre på oss lenger, vi spiser ikke, vi forgifter ikke, steiner ikke eller bruker sverd for å drepe dem når de ikke vil høre på oss, slik denne imaginære guden din vil ha oss til å gjøre i den boka du tror er sannhet forteller oss at vi skal gjøre med unger som ikke hører. Sant og si har jeg aldri slått mine unger i det hele tatt da jeg faktisk setter stor pris på at de stiller spørsmål ved ALT, også det jeg sier!

 

Dette og en masse annet sier meg at disse religiøse skriftene ble funnet opp av ignorante mennesker som ønsket seg, og fikk i nesten to tusen år, makt over andre mennesker, men den tiden er over. Så ignorante som religion krever at folk må være for å tro på dette er ikke folk lenger, noe som begynner å syntes her i landet. Det er ingen i kirken snart og flere og flere dropper disse mytene til fordel for ordentlig kunnskap og viten og hadde det ikke vært for at DNK automatisk melder inn folk i medlems registerne sine uten å spørre først ville den medlems lista ha sett helt anderledes ut.

 

På tide å slippe til fornuft basert på viten og kunnskap og la disse bronsealder mytene ligge der de hører hjemme, på et museum, slik at vi kan lære fremtidige generasjoner om hva de IKKE bør gjøre!

 

 

"Nei.

 

Hadde du vært et ærlig menneske ville du forstått at dette er noe som noen har PÅSTÅTT vil skje. Ingen gud innblendet sålangt i disse skriftene dine. Så eventyrene får du ta på din egen kappe når du postitulerer som du gjør.. smile.png"

 

Så langt og lenge har du skrevet til fånyttes...

 

Den som ikke tror, er allerede dømt, står det skrevet.

Og slik e r det bare...Men under har skjedd før,

 

Tronens Ambassadør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...