Gå til innhold

Dette dataspillet lærer deg Java-programmering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Java er multiplattform, hvorfor lanserer de bare macutgave av det?!

Man lærer tydeligvis Java i en plattform som IKKE er kodet i Java. Hva tror du.

 

"Målet er å få flest mulig skoler til å bruke spillet."

Ja, for mesteparten av skolene bruker mac. Herregud for no idioti.

Kanskje ikke i Norge, men i andre land er det ganske vanlig å bruke mac, både personlig og på skolene. Selv om jeg er enig om at spillet burde være tilgjengelig for både Winows, Linux og Mac, må man tenke at spillet er nylig lansert og under BETA. Sett heller pris på at folk faktisk gidder å bruke tid og arbeid for at andre skal lære. Nevnte jeg at spillet er GRATIS?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Man lærer tydeligvis Java i en plattform som IKKE er kodet i Java. Hva tror du.

 

 

Kanskje ikke i Norge, men i andre land er det ganske vanlig å bruke mac, både personlig og på skolene. Selv om jeg er enig om at spillet burde være tilgjengelig for både Winows, Linux og Mac, må man tenke at spillet er nylig lansert og under BETA. Sett heller pris på at folk faktisk gidder å bruke tid og arbeid for at andre skal lære. Nevnte jeg at spillet er GRATIS?

 

"Sett heller pris på at folk faktisk gidder å bruke tid og arbeid for at andre skal lære. Nevnte jeg at spillet er GRATIS?"

 

Mye som er gratis som tilgjengelig for alle og alle platformer som folk bruker nok mye mer arbeid og tid på.

 

kernel.org!? sourceforge.com!?

 

"Kanskje ikke i Norge, men i andre land er det ganske vanlig å bruke mac"

 

Hvor? Kanskje få dyre privatskoler ja, men var nok ikke den målgruppen utviklerne siktet på.

Endret av klakkelakk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...