Gå til innhold

[Løst] Fat < Fit


Anbefalte innlegg

Hei

Da var dag 4 over.

Lager et kort sammendrag under, sliteeen :-)

 

Mat

Frokost: 2 brødskiver med makrell i tomat på ene og andre med leverpostei. Melk på sia!

Lunch: 1/3 pakke med cottage cheese, med litt blåbær og kanel. Ganske godt faktisk!

Mellommåltid: Banan

"Middag": 2 brødskiver med egg, purreløk og bacon. ZerOh på sia!

Kvelds: Ikke kommet meg dit enda. Usikker på om det blir noe :hmm:

 

Trening

Dro til Actic å trente Stronglift 5x5 programmet. Mer om det står i ett tidligere innlegg :-)

Tok også min daglige 30 Day Shred! :w00t:

Avsluttet dagen med en gåtur på 8,2km med Ally og Lovegame! Friskt og godt, men kjenner det bra i kroppen nå! :omg:

Nå tror jeg en god dusj står på lista, før man kryper seg til senga og under dyna, gonatt :-)

Endret av Nybegynner92
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny dag, nye muligheter!

Oppdatering på dagen kommer nå!

 

Mat

Frokost: 3 weetabix med melk.

Mellommåltid: En banan

Masssse kaffe ;)

Nå er det straks jobb, så skal hive i meg en matbit før jeg drar :-)

 

Trening

I dag skal jeg ta det litt rolig etter 3 harde dager! Men har fått gjort 30 day shred til nå! Godt å bevege seg litt, selv om det er ondt. Mulig jeg ikke blir å gjøre så mye mer, men hvem vet. Iallefall ikke noe Actic tur i dag :hmm:

 

Ja det var det! Nå skal jeg ta en dusj før jeg trasker til jobb. Ha en fin og sunn dag allemann :w00t: Forresten...sol ute! Meget godt humør :-)

*Oppdaterer i kveld*

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du trenger ikke trene HVER dag, heller. Da er det fort gjort at det blir litt for mye for fort og at du faller av. Du kan med fordel legge deg på 5 dager i uka hvorav 3 styrke og 2 noe annet du liker å gjøre. Ellers er gåturer noe du kan gjøre hver dag for å forbrenne litt ekstra kalorier.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke trene HVER dag, heller. Da er det fort gjort at det blir litt for mye for fort og at du faller av. Du kan med fordel legge deg på 5 dager i uka hvorav 3 styrke og 2 noe annet du liker å gjøre. Ellers er gåturer noe du kan gjøre hver dag for å forbrenne litt ekstra kalorier.

 

Følger stronglift 5x5 programmet så da blir det 3 ganger i uken på actic :-) Og når det kommer til 30 day shred programmet må jeg følge det hver dag i 30 dager! Begynner også å bli flink til kveldsturer nå :w00t:

Lenke til kommentar

Hei!

Da var dag 5 over. Oppsummering under :-) (ikke så mye mer å tillføye enn mitt tidligere innlegg i dag)

 

Trening

30 day shred.

Jepp, ikke noe mer enn det! Actic i morgen tidlig da :w00t:

 

Mat

Frokost: 3 weetabix med melk.

Mellommåltid: En banan.

Lunch: Ingenting :hm: glemte å spise da jeg stresset til jobb.

"Middag": Spiste ikke på jobb, så når jeg kom hjem heiv jeg i meg en pose med Sukkererter. Dritgodt og sunt :-D

Kvelds: Blir vel 2-3 knekkebrød med det pålegget jeg finner i kjøleskapet :)

Mye kaffe gjennom dagen!

 

Skal handle litt imorgen. Noen som har noen meninger om den styrk melka? Skal jeg bytte den ut imot vanlig melk til frokostblanding osv?

 

Nå skal jeg lese meg opp på Stronglift 5x5 program B, som jeg skal trene i morgen tidlig før jobb.

Gonatt allemann ;)

Endret av Nybegynner92
  • Liker 4
Lenke til kommentar

God morgen!

Tenkte jeg skulle ta meg en økt på Actic før jeg dro på jobb :)

Så jeg heiv i meg 3 knekkebrød med baconost og en kopp kaffe før jeg og Allyy dro dit.

Der var det da dag 2 av Stronglift 5x5 på planen. Skriver under her en dagsplan som vanlig :-)

 

Trening

Actic, Stronglift 5x5 program B

Oppvarmet med 1km roing.

-Squats 5x5 * 22,5kg

-Overhead Press 5x5 * 20kg

-Deadlift 1x5 * 40kg

Skal etter jobb ta dagens 30 day shred også.

 

VEKT 13.04.2013 på morningen = 83,8kg!! Mye vann som forsvinner regner jeg med :hmm:

 

Mat

Frokost: 3 knekkebrød med baconost.

Resten av dagen er enda uforutsigbart, men oppdaterer som vanlig i kveld :-)

 

Ha en fin lørdag :w00t:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

Ble knapt med tid i går kveld, så ingen oppdatering da. Satt barnevakt før jeg tok kveld.

Spiste heller ikke så mye mer i går. 3 knekkebrød på jobb, en banan og ett eple. 3 nye knekkebrød på kvelden! Mye kaffe også :-) Lite inntak av mat = lite energi. Så fikk ikke trent noe mer enn Actic... Dårlig samvittighet :hm: Da var dag 6 over å i dag (dag 7), er det nye muligheter :wee:

 

Mat

3 knekkebrød til frokost med leverpostei og agurk.

Oppdaterer senere ikveld på resten av dagens inntak!

 

Trening

Våknet en stund før jobb, så jeg fikk tadd en runde 30 day shred, dusjet og dratt til jobb :w00t:

Tenker at jeg tar den en gang til i kveld fordi jeg ikke tok den i går!

 

Ha en fin dag alle :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Da var dag 7 over :-) Som vil si at min første uke er over. Denne uken har gått veldig bra, med mye trening men samtidlig mye overskudd. Jeg merker allerede nå på kroppen at dette blir bra :-D Humøret har også bare gått oppover :wee:

 

Mat

Frokost: 3 knekkebrød med agurk som sagt.

Lunch: Eple

"Middag": 3 nye knekkebrød med leverpostei og agurk

Kvelds: Bali kyllinggryte med ris og salat på sia!

I morgen er det storhandel, så da blir det mer mat i kjøleskapet å velge mellom :w00t:

Trening

Ble 30 day shred i dag tidlig. Skal ta den en gang til nå før jeg hopper til køys :-) (For å ta inn igjen det tapte i går)

 

Gleder meg til Actic i morgen med bittelitt tyngere vekter på Stronglift 5x5 program A :thumbup:

 

Vi "logges" :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Obs, obs! Ny gåtur tirsdag 16.04.2013, cirka klokken 18:00! Om du jobber da, tar vi det 20:00! 8km som sist, eller en tur i Folkeparken? :D Har meldt jævlig dårlig vær, håper du/dere er med fordetom!

 

Ferdig på jobb 20:00, men stopper ikke meg! Jeg og Ally er med :w00t: Holder være seg vil jeg i folkeparken! Blir det for sørpete velger jeg et annet alternativ da jeg kun har ett (!!!) par utesko per i dag :-(

Lenke til kommentar

Ferdig på jobb 20:00, men stopper ikke meg! Jeg og Ally er med :w00t: Holder være seg vil jeg i folkeparken! Blir det for sørpete velger jeg et annet alternativ da jeg kun har ett (!!!) par utesko per i dag :-(

 

Du kan låne et par hos meg da, har sikkert 5 par sko liggende.. :p

Blir det sørpete og regn må vi ha båt med i Folkeparken, da tar vi heller asfalten fatt! Vet ikke helt hvor vi skal gå da, er drittlei av seljestad. :hmm:

 

Men uansett, it's a date!

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Dag 8!

Dagen i dag har gått helt fint. Kjenner det godt i kroppen at jeg trener nå! Digg følelse :w00t: Motivasjonen er enda på topp, å det blir bare bedre og bedre for hver økt jeg fullfører. Kort oppsummering under

 

Mat

Frokost: Kyllingsalat og mange kopper kaffe.

Ble ikke noe mer mat i skrottn før jeg og Allyy storhandlet!

Lunch: 4 nye knekkebrød, mer kaffe.

Middag/Kvelds: Da laget vi oss 2 egg hver med bønner på sia. Drakk en drue, jordbær, banan og lime smoothie lignende sak. :hmm: Godt var det iallefall :-)

 

Trening

Ble Actic i dag for å trene Stronglift 5x5 program A igjen, med bittelitt tyngere vekter :w00t:

Startet som vanlig med oppvarming - roing 1km.

- Squat 5/5 25kg

-Bench Press 5/5 22,5kg

-Barbell Row 5/5 32,5kg

Skal nå ta dagens 30 day shred før det er dusj og senga neste :wee:

 

Når det kommer til snus/røykforbruket mitt er dette blitt forbedret. Røyk har jeg kutta helt ut. Iallefall har jeg ikke kjøpt meg en eneste pakke sia jeg startet for 8 dager siden :w00t: (men ble litt når vi satt barnevakt da det ble spandert en pakke..)

Snusing driver jeg enda med. Men har merket at jeg prøver lengst mulig å holde meg før jeg hiver en under leppa! Fremgang her også :) Har også gått over til løs snus. Synes det fungerer best når jeg trapper ned, pga. da er det ikke like lett som posesnus å bare ta en og putte den i kjeftn. Den må lages og da må jeg virkelig ha lyst på snus før jeg gidder det :p

 

Nei nå skal jeg hive meg i trening igjen! Blir ikke Actic i morgen regner jeg med, men ser fram til en kveldstur med Allyy og Lovegame etter jobb ;)

Ha en fin kveld!

Endret av Nybegynner92
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 9!

Hei alle :-D Greit vær ute, mye energi, godt humør!

Har noen planer for dagen allerede, men ting endrer seg så oppdaterer i kveld også.

 

Mat

Frokost: 3 knekkebrød. x antall kopper kaffe. (Har fått dilla på knekkebrød)

Mellommåltid: En banan.

Lunch: Det skal jeg ordne i stand nå. Blir en eller anna frukt + et par knekkebrød. Elllller havregryn og styrk melk!

Middag: Tar med meg litt frukt på jobb :-)

Kvelds: Usikkert. Kanskje vi lager noe ellers blir det knekkebrød.

 

Trening

30 day shred (nettopp tatt den)

Gå tur i kveld sammens med Allyy og Lovegame. Håper på 8-10km :w00t:

 

Ha en stålende dag alle :wee:

Vi logges.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatering dag 9!

Dagen i dag har vært en flott dag. Mye energi :-)

Kort oppsummering under. :w00t:

 

Mat

Frokost: 3 knekkebrød.

Mellommåltid: En banan.

Lunch: Havregryn med styrk melk.

"Middag" Eple på jobb og banan etter jobb. Stressa så tok det et lett alternativ.

Kvelds: Skal hive i meg noen knekkebrød nå før dusj og til sengs.

 

Trening

30 day shred.

Gikk en 9 km lang tur med Allyy og Lovegame. Ble en god del stigning på denne turen også da vi valgte å gå til toppen der Tv- tårnet står. Perfekt traske vær + nydelig utsikt. Herlig tur, men kjenner det godt i beina.

Seeee så fint:

 

post-304620-0-95315100-1366151747_thumb.jpg

 

Men nå skal jeg ordne meg og ta kveld!

Natta :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 10!

Hei alle. Våknet tidlig i dag av at sola skinte meg mitt i trynet. DIGG!

Oppsummerer kort under siden jeg sitter på jobb.

 

Mat

Frokost: En god porsjon med havregryn,rosiner og styrk-melk.

Lunch: 3 knekkebrød.

Mellommåltid: Eple

Middag/Kvelds: Usikker, får se når jeg kommer hjem fra jobb hva vi steller i stand. :hmm:

(Myeeee kaffe :wee: )

 

Trening

Har vært på Actic å trent Stronglift 5x5 program B i dag.

- 1km roing til oppvarming.

-Squats 5x5 27,5kg

-Overhead Press 5x5 22,5kg

-Deadlift 5x5 45kg

Klarer enda alt dette uten problemer. Men begynner å kjenne det ordentlig nå! Gleder meg til mer vektøkning :w00t:

Skal ta 30 day shred når jeg kommer hjem!

 

Ha en strålende dag folkens :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...