Gå til innhold

[Løst] Fat < Fit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller ingen rolle når du veier deg så lenge du veier deg under nogenlunde like forutsetninger. Vekt er uansett ikke noe poeng, da det ikke har så mye å si. Ta heller bilder av deg selv og bruk målebånd.

Takk for tilbakemelding! Ja bilder kommer :-) Trykker 1 gang hver måned, så spent på den 09. mai om jeg kan se forandringer!! Må få fatt i målebånd

Lenke til kommentar

Go formiddag folkens! :) (Dag 24)

I går var det som sagt Actic på treningsplanen. Gikk helt greit, men kjenner allerede så her tidlig at Overhead Press'n er på bristepunktet! Vet dere av noen andre hjemmeøvelser jeg kan gjøre på sia for å styrke musklene som brukes til Overhead Press?

Planen i dag er 30 day shred! Den skal jeg ta ganske så straks. Så blir det dusj og litt sløvings før jobb :wee:

Får se hva kvelden bringer om det blir noe mer aktivitet!

 

Matplanen er enda ikke blitt noe særlig varierende. Hiver i meg knekkebrød hele tiden...merker jeg ikke har så mye matlyst egentlig. Kanskje fordi jeg begynner å bli lei knekkebrød :hmm: Magen ekke noe særlig bedre...som vil si at jeg spiser enda mindre aka mindre energi. Men styrter kaffe som en gud, så håper det går opp i opp!

 

Ha en fin dag, flottfolk! :w00t:

 

Ps: Oppdatering med bilder kommer om nøyaktig en uke. Blir spennende å sammenligne, men klarer foreløpig ikke se særlig forandringer i speilet. Det kan vel ha noe med at man ser seg selv så ofte at det ikke er like lett å se det selv!

Lenke til kommentar

Mer mat!!! Mer ordentlig mat. Egg, havregryn, melk, kylling, kjøtt, fisk. Mer av det.

 

Ellers med skulderpress; Den blir tung. Hvis du har lyst til å bli sterkere i den kan du fint legge den inn hver gang du trener styrke. Altså på både B og A-delen av programmet. 5x5 på B og 4x6 på A, f.eks. Skuldrene krever litt mer frekvens for å bli sterke. Ev. kan du bare følge programmet, så blir du sterk etterhvert. :D

Lenke til kommentar

Mer mat!!! Mer ordentlig mat. Egg, havregryn, melk, kylling, kjøtt, fisk. Mer av det.

 

Ellers med skulderpress; Den blir tung. Hvis du har lyst til å bli sterkere i den kan du fint legge den inn hver gang du trener styrke. Altså på både B og A-delen av programmet. 5x5 på B og 4x6 på A, f.eks. Skuldrene krever litt mer frekvens for å bli sterke. Ev. kan du bare følge programmet, så blir du sterk etterhvert. :D

 

Får ta meg en ordentlig shoppetur. Må begynne å variere!!!

Go Idè! Skal prøve å kanskje få gjort øvelsen både på A og B nå framover så får vi se hvordan det går :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei alle!! Lenge siden jeg har oppdatert her inne nå :hmm: Har hatt mye å styre med så det var desverre det siste jeg tenkte på! Men treningen holder jeg selvfølgelig enda på med :w00t:

Kort oppdatering på de siste 2 ukene er mye jobb, trening, konfirmasjon og mer trening. Var bittelitt sløv forrige uke på treningen da det ble tur til tromsø i konfirmasjon til min søster. Men det tar jeg fort igjen!

 

Matinntaket er blitt litt forbedret. Spiser regelmessig og mer variert nå. Er blitt lei knekkebrød! Hiver i meg mye frukt på jobb og mye havregryn med melk hjemme. Varmer det litt i mikroen og det blir som havregrynsgrøt :wee:

 

Er regelmessig på Actic å trener Stronglift, men har dabba litt av på 30 day shred :/ Føler fordeom at Stronglift hjelper godt på, så har ikke så forferdelig dårlig samvittighet da!

Var nettopp å trente på Actic forresten. Der ble det følgende vekter:

- Oppvarming roing 1km

- Squats 5x5 52,5kg

- Overhead Press 5x5 35kg (Klarer enda denne men det begynner å bli veldig tungt :hmm: )

- Deadlift 1x5 70kg

 

Har trykket bilder, så nå gjenstår det bare å få de over på pc'n og inn hit. Har ikke sett på dem enda, så spent på om det er noen synlige resultater :w00t:

 

Ha en fin dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei :-D

Lever fortsatt!! :w00t:

 

Treningen pågår enda. Er bare helt ufattelig dårlig på å oppdatere her inne..

Føler meg mye sprekere og sunnere nå! Vekta er nådd 80kg, så nå må jeg nesten skjerpe meg å spise litt mere før det drar seg enda lenger ned.

 

Skal ta meg en ordentlig oppdatering nå snart :-D

 

Ha en fin kveld videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...