Gå til innhold

Verdens mest kjente juksekode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L-I-M er en av få juksekoder jeg har brukt (og husker). Tror den er ganske kjent eller?
Husker ikke den!

 

Wolfenstein 3D.

 

Pressing L, I, and M simultaneously at any time during gameplay wil give you 100% health, 99 ammo, all weapons, and both keys (even if there are no keys in your current level). However, doing this will also reset your score to 0, and you will not be eligible for the high score list.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La inn "svarene" i innlegget mitt:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1499708&view=findpost&p=20399871

 

 

Hvis man skriver inn noen av de gamle Doom-kodene i konsollen i Doom 3 får man beskjeden:

"Your memory serves you well!"

 

...og det er alt som skjer. :green:

 

I Doom 3 er det bare konsoll-koder - særlig gøy er det å binde dem til en museknapp, så her er de jeg bruker:

bind "ENTER" "com_allowconsole 1" <- obvious - hvis man ikke har lagt det til i snarveien.

bind "DEL" "spawn monster_demon_hellknight" <- for testing. :green:

bind "PGDN" "spawn comm1_sentry" <- spawner en robo-sentry til å "hjelpe" deg (problemet er at de har friendly-fire, så havner du mellom sentry(ene) og en plutselig spawnet fiende, så er du FUBAR!

bind "PGUP" "noclip" <- gå igjennom vegger - skriv/trykk på knappen en gang til for normal gange.

bind "MOUSE3" "spawn powerup_megahealth" <- 200 helse

bind "MOUSE4" "give ammo_cells_large" <- ammo til Chaingun

bind "MOUSE5" "give ammo_belt_small" <- ammo til Plasma Gun

PDUP og PGDN er høyre musteaster (Del er på tastaturet), det er bare slik maskinen registerer knappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...