Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Når man er helt tom for vanlige quests (i alle 3 byene) så har du følgende alternativ for å skaffe xp utenom staight up grinding;

* Hunting Log (solo)

* Guildhest (4-man PT)

* Levequests (solo)

 

Målet er å nå lv15, da man kan gå til første dungeon som blir den mest effektive og raskeste levlingen. Kan være lurt å ha 2-3 classes parallelt levlet, slik at man alltid får utnytta exp rewards fra quester fullstendig.

 

Spillet vil at du skal fokusere på 1 class frem til lv15, slik du får tilgang til alle 3 byene, da er det MYE lettere å bygge på med nye classes.

 

 

Healing classen legger veldig opp til deg selv hvor bra/aktivt du ønsker å gjøre det i gruppe. Alle trashmobs i dungeons gir deg rom for å både holde tanken i live og slenge et par DPS spells med nuke buffen på. Cleric Stance som er alpha-omega for å gjøre bra skade har såpass lav CD at du må bare gjøre det rutine å switche frem og tilbake mellom healing/nuking.

Du kan jo bare se på at alle de andre dreper, men da går det jo saktere :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med å få registrert meg slik at jeg får spilt! Fikk beta-key i går og alt det der, men skal registrere One-time password med mobilen, men når jeg går inn i One-time password på brukeren min på siden deres så står det at jeg ikke har FFXIV registrert, så får ikke noe One-time password slik at jeg får spilt spillet. Noen som har vært borti liknende eller vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

OTP blir satt opp som en funksjon på selve Square-Enix accounten din. Du må sjekke accounten som har FFXIV registrert for å se hvilke sikkerhetstyper du har aktivert. OTP er ved default deaktivert på nye kontoer.

 

Du bruker denne linken:_ https://secure.square-enix.com/account/app/svc/ffxivbetatop?rgn=eu&lng=en

 

for å registrere BETA key mot SE accounten din

Endret av Orbitz
Lenke til kommentar

Hvordan blir det når FFXIV går ut av Beta? Mister vi da karakterene våre og må begynne fra scratch eller får vi fortsette som før?

 

 

Vi mister dessverre karakterene fra beta fase 3.Litt kjedelig for de som har lagt mye tid i det, inkludert meg selv... Open beta karakterene får vi mest annsynlig ta med over til ferdig versjon.

Lenke til kommentar

Bør jo være åpenbart hvilket spill du bør prioritere! :-D

 

Det åpenbare for meg og deg er nok ikke samme spill er jeg redd :p

Har spilt WoW for lenge til å bare ditche det.. så det man egentlig funderer på er om man har råd og tid til to MMO en stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...