Gå til innhold

seriøst forbanna!

Swampen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger alvorlig hjelp!

kjører både ME og win2k... har nettop kjøpt meg office2000 men d klikker hver j*** gang jeg prøver å kjøre d.

Her er feilmeldingen jeg får:

"winword.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program."

noen som kan hjelpe meg ?

Bare en vanlig P4 nerd som digger cs!!!!

P4 1300mhz, 384 mb rdram, 60 gb, gf2ddr GTS,

[ Denne Melding var redigert av: Swampen på 2002-02-13 17:37 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

On 2002-02-13 17:36, Swampen skrev:

Trenger alvorlig hjelp!

kjører både ME og win2k... har nettop kjøpt meg office2000 men d klikker hver j*** gang jeg prøver å kjøre d.

Her er feilmeldingen jeg får:

"winword.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program."

noen som kan hjelpe meg ?

Jeg hadde faktisk samme problem for en stund tilbake og strevde også litt med å finne hva som var feil. Det viser seg at det faktisk er mye som kan forårsake nettopp denne feilen - det som gjorde det hos meg var (tro det eller ei) en konflikt mellom Norton Antivirus og Adobe Acrobat 5.

Om du går til http://groups.google.com/advanced_group_search og søker på "winword.exe has generated errors and will be closed by windows" (bruk "with the exact phrase") vil du få opp et utall mulige løsningsforslag - det ville overraske meg om ikke noen av de vil kunne hjelpe deg.

Lykke til :smile:

--

mvh

Espen Faale

Skrevet

Tusen takk for hjelpen... det som hjalp var og delete en fil som het "normal.dot" og at jeg la inn en ny printer som ikke var i nettverk.

Utrolig stilig at det er så mange hyggelige folk her på forumet som hjelper deg med allslags... igjen, tusen takk!!

Bare en vanlig P4 nerd som digger cs!!!!

[ Denne Melding var redigert av: Swampen på 2002-02-13 19:15 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...