Gå til innhold

Første glimt fra Torment-oppfølgeren (Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg faktisk veldig. Av en eller annen grunn bidro jeg aldri til Kickstarteren. Men et godt gammeldags rollespill i fugleperspektiv, og fokus på historiefortelling og valg, er noe jeg har siklet etter lenge. Skader ikke at spillet ser nydelig ut heller.

 

Det beste er at spillet kan utvikles helt uten påvirkning av utgivere, og null mas om dag-én DLC, og flerspiller.

 

Dette skal kjøpes når det kommer ut i alle fall.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Støtter dette også, ser veldig lovende ut for oss som liker CRPG av den litt eldre skolen.

 

 

 

Hvis noe støtter dette spillet, vil jeg også anbefale Divinity: Original Sin, ikke se for nøye på bildet øverst med dama i bikini armor, se videoene og les oppdateringene. Kommentarfeltet har også en veldig god tone, og utviklerne (Larian) er der ofte og gir tilbakemeldinger.

Jeg synes faktisk dette er minst like lovende som Torment, Project Eternity og Wasteland 2. Støtter alle de, og gleder meg veldig til å prøve de også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

takk for tipset hær å. Vanligvis skyr jeg kickstarter til de har noe å vise fram men detta skal jeg ha uansett. La inn en all about the games og fikk wasteland2 me på samme for 45$. tar det som en preorder :p

 

Da burde jo Divinity være noe for deg. De har masse gameplay å vise frem. Deres kickstarter er på måte en "stretch goal" for å få enda mer dybde i spillet. Det kommer uansett til høsten.

Lenke til kommentar

Støtter dette også, ser veldig lovende ut for oss som liker CRPG av den litt eldre skolen.Hvis noe støtter dette spillet, vil jeg også anbefale Divinity: Original Sin, ikke se for nøye på bildet øverst med dama i bikini armor, se videoene og les oppdateringene. Kommentarfeltet har også en veldig god tone, og utviklerne (Larian) er der ofte og gir tilbakemeldinger.Jeg synes faktisk dette er minst like lovende som Torment, Project Eternity og Wasteland 2. Støtter alle de, og gleder meg veldig til å prøve de også.

pledga til divinity nå så veldig lovende ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...