Gå til innhold

Aprilfest 2013 - Nelson09 - Blanda drops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde 1 dag 5. Treg start grunnet sykdom og starter med et "gratisbilde" på vei til BHG

Sola titter frem, det er endelig tegn til vår og da må solhatten frem

post-196370-0-31728600-1365184558_thumb.jpg

21mm, f/5.6, 1/640

• Liker 3
Skrevet

Selv om trestammen var på feil sted til feil tid, er dette et veldig pent og artig bilde av storesøster og lillebror :)

ja, jeg vet jaggu ikke hvor den trestammen plutselig kom fra :)

Skrevet

takk for hyggelige kommentarer. Skal prøve å gå meg en runde i andres tråder når jeg får litt tid.

Går for en annen variant i dag

Bilde 2, dag 6

post-196370-0-51933300-1365254647_thumb.jpg

Er tatt under en (for egen del) avkortet fotovandring sammen med hele 11 andre Trondheims AKAMister

Skrevet

enig i det med luft ja. Ser nå i ettertid at jeg har flere andre liggende av nesten samme motiv som er bedre balansert mtp komposisjon

Skrevet

Fin stemning i 1. bilde. Ellers enig med de andre vedr. bilde 2. Knallfint og enda bedre blir det trolig med litt justering av beskjæringen.

Skrevet

Ikke så lett å få tatt bilder hver dag. Morsomt perspektiv på bilde 3. Katten ser gigantisk ut i forhold til ungene. :-) Bilde 4 liker jeg veldig godt!

Skrevet

Begge med barna er jo herlige "hverdagsbilder" som man aldri får nok av! Herlig lys/skygge/farger på det siste, men noe grums i toppen der jeg ikke helt skjønner hva kommer fra..

sløv, brukte feil solblender, den er usynlig på 12mm men ikke på 10 :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...