Gå til innhold

Oppgradere skjermkort


  

15 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse:

    • GTX 660 SLI
      1
    • GTX 680
      2
    • Vente på 700 serien
      12


Anbefalte innlegg

Tenker på å oppgradere skjermkort. Nå har jeg et Gainward gtx 580 skjermkort, og har vurdert å kjøpe et til gtx 580 for å gå i SLI. Men jeg har bare en psu på 750W, så jeg tror det blir for lite. Derfor tenkte jeg å selge mitt gtx 580 for å kjøpe gtx 660 sli. Eller er det bedre å vente på 700 serien? Og er det bedre å bare ha ett kort isteden for to og gå for noe som gtx 680 eller eventuelt gtx 780? Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker på å oppgradere skjermkort. Nå har jeg et Gainward gtx 580 skjermkort, og har vurdert å kjøpe et til gtx 580 for å gå i SLI. Men jeg har bare en psu på 750W, så jeg tror det blir for lite. Derfor tenkte jeg å selge mitt gtx 580 for å kjøpe gtx 660 sli. Eller er det bedre å vente på 700 serien? Og er det bedre å bare ha ett kort isteden for to og gå for noe som gtx 680 eller eventuelt gtx 780? Takk for alle svar :)

Vent til 700, du har jo allerede et fantastisk skjermkort! Du trenger ikke noe nytt enda, vent til sommeren :) (Eller kjøp Radeon HD7970 GHz hvis du har hast.)

Lenke til kommentar

Om du vil oppgradere billig nå kjøper du et brukt 580 og kjører SLI.

GTX 660 SLI vil gi mindre ytelse enn 580 SLI.

GTX 580 er et 30% hopp i ytelse, og egentlig ikke noe særlig å banke på.

 

Han trenger ikke kjøpe et brukt 580. Noen 580 modeller selges enda http://www.prisjakt.no/search.php?query=Gtx+580

Det er det samme hvilket 580 han bruker. Ting som PCB, kjøling, porter, produsent osv. er uvesentlig. Det viktigste er at det er en 580 GPU på kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...