Gå til innhold

Alle som synes ok.no folka gjør en god jobb, post her


Anbefalte innlegg

I sjokk over poster som klager på innsatsen til moderatorer osv, vil jeg velge å gjøre stikk motsatt å gi en stor takk til alle dere som bruker deres egen fritid for å få ut nyheter og vedlikeholde www.overklokking.no. Arbeidet dere gjør er til stor hjelp for mange av oss brukere som møter daglige utfordringer innen data.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, takk! Det er godt å høre at noen fortsatt er med oss, selv om aktivitetsnivået er nede på det det var da det bare var Kjell Erik og jeg drev siten.

 

Uansett er ikke aktivitetsnivået godt nok for oss, så vi blir veldig glade når vi får det opp igjen (se andre tråder for nærmere forklaring).

Lenke til kommentar

Jeg synst at skjer litt lite her da, men denne siten blir jo også drevet kun på fritida til OK.no folkene da... (Kanksje de har et liv utenom PC'rommet)Vil heller ha det slik enn som ocshoot har, som bare henter nyheter/artikler fra andre steder bare for å få nesten "daglige oppdateringer"...

 

Personlig så liker jeg denne siten..

 

:woot::woot::woot::woot::woot: HAIL 2 ok.no :woot::woot::woot::woot::woot:

Lenke til kommentar

Jobb? Hvilken jobb?

 

Fra spøk til halvor; ok.no gutta har lovet oss mer action utover høsten, og da får vi tro på det. Selv om jeg/vi ble lovet en ram-roundup for en stund siden som ikke dukket opp, så lar jeg dem tvilen komme til gode og velger å tro at de kommer med litt overklokking i løpet av denne mindre behaglige årstiden.

 

Men.. om de ikke kommer med noe nytt og spennende denne høsten, til tross for at de har lovet oss det så blir det buksevann på TG.

 

Kapish?

Lenke til kommentar
Jobb? Hvilken jobb?

Au... :D Har vært rævva aktivitet i det siste, i alle fall aktivitet som _synes_.

Fra spøk til halvor; ok.no gutta har lovet oss mer action utover høsten, og da får vi tro på det. Selv om jeg/vi ble lovet en ram-roundup for en stund siden som ikke dukket opp, så lar jeg dem tvilen komme til gode og velger å tro at de kommer med litt overklokking i løpet av denne mindre behaglige årstiden.

RAM -roundup'en kommer straks. Den er blitt utsatt pga. følgende:

- 2 hovedkort døde på seg (ligger en notis om det på forsiden vår)

- Vi fikk låne en P4 3.0C som, PENT sagt, var direkte rævva på overklokkingen

- En ny P4 2.4 C ble sendt oss, men det tok TID

 

Men nå er testingen i full gang - det siste jeg hørte var at Corsair XMS 4000 lot til å klare seg v e l d i g bra! :)

 

Men.. om de ikke kommer med noe nytt og spennende denne høsten, til tross for at de har lovet oss det så blir det buksevann på TG.

 

Kapish?

 

Helt i orden for meg. Men så dukker jeg neppe opp på TG selv. :D

 

Så snart minnetestene er unnagjort, går vi løs på en dobbelt-test av et GeForce FX og et Radeon 9800. Når så DET er gjort, skal vi klokke cache'n av nevnte 2.4 C. Det blir ikke bare prosessoren som blir grundig kjølt for å si det slik...

Lenke til kommentar

og for å ha det sagt er ihvertfall yummy heltidsansatt hos ok.no. og lønna betales av at DU bidrar i dette forumet og hjelper på reklameinntektene. synes da det må være lov å reagere som en forbruker da? (overnevnte link som du fjernet, sikkert på ordre) men som vanlig velger han å holde kjeft om det når uvitende folk forsvarer redaksjonens latterlig lave produksjonsnivå og da det store blackmail-påskeegget ble lagt i netconnection saken :roll: . ... :lol:

 

jaja... får håpe det skjer noe knall snart . :D

Lenke til kommentar
og for å ha det sagt er ihvertfall yummy heltidsansatt hos ok.no. og lønna betales av at DU bidrar i dette forumet og hjelper på reklameinntektene. synes da det må være lov å reagere som en forbruker da? (overnevnte link som du fjernet, sikkert på ordre) men som vanlig velger han å holde kjeft om det når uvitende folk forsvarer redaksjonens latterlig lave produksjonsnivå og da det store blackmail-påskeegget ble lagt i netconnection saken :roll: . ... :lol:

 

jaja... får håpe det skjer noe knall snart . :D

 

Symbiose kalles det. Jeg mener ikke vi har rett til å reagere som forbrukere. Vi har en mulighet til å lese det eller ikke lese det.

 

Jeg har den største respekt for alle tjenester som ytes til meg, og spesielt de jeg ikke betaler noe for. Man har faktisk ikke klagerett og 30 dagers retur. Man har mulighet for å komme med konstruktiv kritikk. Hvis man velger å gjøre noe som er i strid med retningslinjene, har moderatorene en rett til å moderere innholdet.

 

Om trådstarter ble gitt et ultimatum angående å fjerne linken vet jeg ikke, men det at den var der kunne resultert i at en meningsløs krangel ble tatt opp igjen, selv om trådstarter bare presenterte den som en kilde for hans innlegg.

 

- Og jeg tviler sterkt på at noen få bannere holder til å dekke løpende utgifter + en eller flere heltidslønninger. Men nok en gang er det jo mulig at du vet noe jeg ikke vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...