Gå til innhold

Sniper Elite V2 vs. Sniper: Ghost Warrior 2


Anbefalte innlegg

Hei, har lyst til å prøve meg på et sniperspill, men vet ikke helt hvilket jeg skal velge. Det står nå mellom de to spillene i emnetittelen. Ser ut til at Ghost Warrior har bedre grafikk, men Sniper Elite dreier seg mer om sniping, og ikke så mye om andre ting som båtkjøring osv. har jeg fått inntrykk av. Finnes det noen demo av spillene jeg kan prøve før jeg velger? Og hva mener dere som har prøvd spillene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt skummelt spill å anbefalle. Men jeg liker Sniper Elite V2 virkelig godt.

 

Drar du frem noen anmeldelser av det, så er kritikken jevnt over den samme. Dårlig AI. Repeterende brett osv.

 

Dette er kritikk jeg er uenig i, men jeg er likevel i mindretall i det.

 

Likevel. Det jeg liker med det:

 

Forstår ikke kritikken av dårlig grafikk. Med alt på max, ser det ganske bra ut på pc.

 

Sniper biten er veldig bra. Realistiske ting som vind og avstand må tas i betraktning. Skudd på 150-200 meter er vanskelig og tilfredstillende å få til.

 

Mange brett har lydforstyrrelser, tunge bomber og slikt som slår ned i nærheten. Som du kan time riktig og ta ut mål uten at du blir opptaget. Dette er ikke mulig på alle brett.

 

Snikebiten synes jeg virker tilfredstillende. Om du løper, kan en vakt høre deg å komme for å undersøke. Kaste stein osv for å få de til å undersøke områder så du kan snike deg gjennom uoppdaget. Man har også lyddemper pistol, så man kan ofte snike seg gjennom store områder uten å bli oppdaget.

 

Historien er dog ingen ting å hoppe i taket over. Men føler ikke det er altfor ødeleggende i dette spillet.

 

 

Alt i alt. Er du intresert i ett sniper spill, å kan få tak i sniper elite V2 til en billig penge, ville jeg anbefalle det. Samtidig med det forbehold, at det er mindretallet som liker spillet, samtidig som det likevel har sine fans. Multiplayer har også en co.op del.

 

Ghost Warrior 2 har jeg ikke prøvd enda. Men skal sjekkes ut snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...