Gå til innhold

Tv-kanal abonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har nåverende både en parabol fra canal digital, og en antenne med et riks tv kort. Jeg har dette for å kunne se forskjellige ting i både stua og i kjelleren. Men jeg har funnet ut at dette er mye dyrere enn å ha abonnement fra samme leverandør. Jeg trenger kun de normale kanalene, ingen c-more eller noe den slags. Jeg liker også å kunne ta opp programmer.

Men er det noen som vet om et passende abonnement der jeg kan se på forskjellige programmer samtidlig på mine tv'er og i tillegg kunne ta opptak?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan jeg prate av egen erfaring. Jeg har RiksTV med "Én pris, TV fire steder". Da har jeg en tuner i stua nede og en i stua oppe. Funker fett! Kjører på en antenne med antenne splitter. Nå husker jeg ikke i hodet hva det koster ekstra i måneden for å ha "Én pris, TV fire steder", men ikke rare greiene.

Skrevet

Nå husker jeg ikke i hodet hva det koster ekstra i måneden for å ha "Én pris, TV fire steder", men ikke rare greiene.

0 kroner ekstra per måned, hvis man har "rikspakken" til 379 kr/mnd. Inntil fire TV-er er inkludert uten ekstra månedlig kostnad. Selve programkortene koster 225 kr i engangskostnad, og man kan også få engangsutgifter til dekoder eller kortlesermodul til å stikke i TV-en hvis man ikke har det.

Velger man "favoritter"-pakken til 219 kr, koster det 89 kr/mnd ekstra for TV 2, 3 og 4. Tilbudet "fritt valg - plukk selv" hvor man velger og betaler en og en kanal er aller minst gunstig hvis man har mange TV-er, men billigst hvis man bare vil ha to-tre kanaler + NRK på en TV.

https://www.rikstv.no/kundeservice/produkthjelp/priser-og-vilkar/

Skrevet

Tusen takk for svar!

Bare for å være sikker, hvis jeg bestiller en slik der man kan se tv på 4 forskjellige steder, og bruker en splitter, jeg kan da skje på forskjellige ting samtidlig? Altså nrk1 oppe og tv2 nede for eksempel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...