Gå til innhold

I NATT 01:00: Følg Galaxy S IV-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj oj oj ;) Dette var strengt tatt en våt drøm for en hardcore Technofreak som meg!! S4 er jo helt X3'm på software fronten. Føler litt at "The future is now" klisjeen aldri har passa bedre! :) MMI (menneske maskin interaksjon) fikk plutselig en helt ny betydning :p Thx for livefeeden Amobil...

Lenke til kommentar

Forventet jo ikke 10x bedre enn s3, men kanskje mer på designfronten...Jeg likte ikke s3 med en gang den kom ut, og aldri likt det siden. Og når note og note 2 ser "helt lik" ut også, er det vel lite vits å oppgradere for dere med s3. Jeg som må ha ny tlf nå hadde sett frem mot denne, men vil ha en finere mobil så da går jeg for oppo find 5. Virker som bedre kvalitet også, samt ca samme skjerm, batteri og kamera.

Lenke til kommentar

tja...tja... det var vel ikke noe direkte wow faktor syntes jeg, hva med dere? :hmm:

Jaha? så to nye sensor typer + IR (fjernkontroll) er ikke et betydelig antall?

 

Og 441ppi OLED skjerm holder heller ikke?

 

Men det det softwaremessige som hadde mest ny innovasjon, syns nesten synd på de andre mobilprodusentene etter denne ;-)

 

Er du skuffet over at den ikke hadde telekinetiske evner og evnen til å teleportere deg fra romskipet ditt til mars, venus eller andre planeter som klokkene de hadde i Star Trek?

Endret av Re-Offender
Lenke til kommentar

Frister for første gang med en Android telefon....likte mye av disse funksjonene denne tlf hadde. Spesielt med denne HomeSync saken som også vil nok være bedre en AppleTV sin nåværende løsning.

 

EDIT: Ser ut som Samsung slår Apple på målstreken med å lansere en håndkontroller til sin tlf også... http://www.engadget.com/2013/03/14/samsung-prototype-wireless-game-pad-hands-on/

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
The international version of the Samsung Galaxy S IV is going to be powered by the Exynos 5 Octa chipset, which features four Cortex-A15 cores clocked at 1.8GHz, four Cortex-A7 cores running at 1.2GHz and the PowerVR SGX 544MP3 GPU.

Forholdsvis kraftig sak. Kommer dog ikke til å bytte ut Noten min.

 

Alt hadde vært ok dersom designet var annerledes. Meh.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...