Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex på fest

me1

Anbefalte innlegg

Skrevet

yo. jeg lurte på 1 ting her.. hvordan ta steget videre fra klining og roting på fest? jeg har nettopp fylt 16 og har aldri hatt sex, selvom jeg er drit keen på d.. når jeg er på fest blir d bare til at jeg ligger på sofaen og kliner med random jenter uten å ta d videre :/ d jeg lurer på er altså hvordan skal jeg få ligget med noen på fest? trenger tips og sånn hehe..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke noe konkurranse dette. Har du hast?

Hvorfor ikke ta kontakt med disse jentene du roter med? Forsøk å komme i et forhold med de? Så får du heller noe fast, og sikker å ha sex med isteden for random tøser.

Endret av AvidGamer
  • Liker 3
Skrevet

Det er litt vanskelig å få pult på sofaen når alle er rundt dere. Løsning: Få henne med bort et annet sted hvor dere er alene :)

Si at dere skal på eventyr og at hun må bli med deg, eller si at du skal vise henne noe(hehehe)

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

yo. jeg lurte på 1 ting her.. hvordan ta steget videre fra klining og roting på fest? jeg har nettopp fylt 16 og har aldri hatt sex, selvom jeg er drit keen på d.. når jeg er på fest blir d bare til at jeg ligger på sofaen og kliner med random jenter uten å ta d videre :/ d jeg lurer på er altså hvordan skal jeg få ligget med noen på fest? trenger tips og sånn hehe..

Dra hjem til enten deg eller jenta? Bare gå til et annet sted? Lol.

Skrevet (endret)

heh.. d er ikke jenter jeg kjenner d er snakk om assa;) men takk for alle svarene:D den med eventyret likte jeg

Endret av me1
Skrevet

Du kan også ta en klut, dyppe den i kloroform og spørre jentene "Unnskyld, lukter denne kluten kloroform?"

Det fungerer hver gang og ingen ser den komme

• Liker 3
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...