Gå til innhold

Streaming av pc lyden.. (altså alt som høres i pc høyttalerne som f.eks: pcspill, spotify, windows startup lyden osv." over wifi nettverk til ipad.


Anbefalte innlegg

Sånn at jeg får samme lyden i stua og på badet hvor ipaden min er koblet til et docking musikkanlegg. :)

 

er dette mulig? og i såfall, hvordan kan jeg fikse dette? har prøvd å lest litt og funnet ut at det er noe som heter upnp, dlna.. men får ikke noe av dette til å funke. :hmm: er ikke så flink til sånne ting. håper noen her kan hjelpe meg :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette fungerer. men ikke helt det jeg er ute etter... med airfoil må man velge ett program som lydkilde, og dermed er "primær lyddriver" ikke ett av valgene.. hvis jeg setter kilden til f.eks. winamp kommer alt jeg spiller på winamp på begge rommene, men hvis jeg da skrur av winamp og starter et annet program, for eksempel ett spill, kommer ikke lyden fra dette til ipaden uten at jeg går inn i pc programmet og forandrer lydkilde.

 

det jeg er ute etter er et program som fungerer med all lyd jeg spiller av på datamaskinen. :)

 

takk for hjelpen allikevel ^__^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...