Gå til innhold

Hvor kan man laste ned spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og ikke bann meg forbanna lovlydige drittsekker

Jeg har gitt deg en advarsel tidligere, og kommer nå med den siste før jeg utestenger deg: Slik ordlyd mot moderatorer aksepterer vi ikke. Les retningslinjene. Takk.

 

På dette forumet holder vi oss til emnet. Takk!

Lenke til kommentar
og ikke bann meg forbanna lovlydige drittsekker

Jeg har gitt deg en advarsel tidligere, og kommer nå med den siste før jeg utestenger deg: Slik ordlyd mot moderatorer aksepterer vi ikke. Les retningslinjene. Takk.

 

På dette forumet holder vi oss til emnet. Takk!

 

Hehe. yec1n ønsker å begå forum-selvmord. :-)

Lenke til kommentar
og ikke bann meg forbanna lovlydige drittsekker

Jeg har gitt deg en advarsel tidligere, og kommer nå med den siste før jeg utestenger deg: Slik ordlyd mot moderatorer aksepterer vi ikke. Les retningslinjene. Takk.

 

På dette forumet holder vi oss til emnet. Takk!

Greit, du ber faktisk om det. Du tøyer grensene for min tålmodighet. Kommer med usaklige svar på min advarsel per PM, og svarer helt svada her. Utestenger deg herved i 1 måned. Håper du bruker ferien din fra forumet til noe mer fornuftig enn det du har brukt dine 12 poster her til.

Lenke til kommentar

Det er faktisk bare ett spill jeg kommer på nå som er verd å kjøpe. Og det er Half-Life. (Og jeg har faktisk kjøpt det tre ganger for å støtte produsenten) Jeg har ikke tall på hvor mange tusen timer jeg har brukt på det spillet, men det er ikke få. Om et par dager er det faktisk fem år siden det kom, og 24/12 har jeg eid spillet i fem år. gg Valve.

Lenke til kommentar

Gamle og ekstremt kule DOS-spill: http://www.dosgames.com

(Se Doom, Quake, NetHack, Zork-trilogien, osv, men husk at du ikke kan spille dem under XP.)

 

The Underdogs (nevnte før): http://www.the-underdogs.org/

(Velg kategori og list spillene etter score, for eksempel. Da finner du masse bra.)

 

Hadde du noe ulovlig på hjernen, anbefaler jeg deg allikevel til å ta en titt på de to sidene, så slipper du å gjøre noe ulovlig. Sykt mye artige spill der. :-)

 

Edit: Har du problemer med å laste ned fra The Underdogs, er det antakelig brannmuren som gjør det. Skru den av.

Lenke til kommentar
Det som er latterlig her er dobbeltmoralen, vet flere som er såkalte antipirater som driver med nedlasting selv om de later som de ikke gjør det her.

 

Syntes det blir for dumt.

 

er dette en anklage mot spesifikke personer eller er det generelt?

 

vil gjerne vite hvem du mistenkter, kunne vært morro å vite :grumpy:

Lenke til kommentar
Det som er latterlig her er dobbeltmoralen, vet flere som er såkalte antipirater som driver med nedlasting selv om de later som de ikke gjør det her.

 

Syntes det blir for dumt.

 

Eg kan inrømme med en gang at eg laster ned piratkopierte spill, og eg er 99-100% sikker på at det er en god del vanlige forumbrukere samt moderatorer/administratorer som gjør det samme. Uansett er dette 100% irrelevant, du har ikkje lov å opplyse om ting som _kan_lede_til_ piratvirksomhet...

Derfor blir det litt dobbeltmoral blant en del :yes:

Lenke til kommentar

Står jo mange flotte anbandonware sider linker her da, brukte før i tiden selv mye the underdogs, bra side det!

Hvis det ikke var det du var interessert har jeg vel bare følgende å si:

av personlig erfaring (*kremt*) er jeg rimelig sikker på at du ikke finner en eneste "vettug" warez side på nettet, det eneste du finner der er et hav av pron pop-ups, osv. Så det kan du bare gi opp først som sist!!! :)

Så da gjenstår det bare å tenke ut en måte da vet du...

 

Videre syntes jeg det er gromt å måtte betale 500 kr for et spill (og som oftest ikke holder mål engang), men de få tilfellene hvor faktisk noen klarer å lage et bra spill med et bra konsept gir jeg med "glede" fra meg penga (enda mer gledelig er det jo selvfølgelig hvis firmaet er et lite up and comming, istedenfor en gigant som EA som allerede tjener nok av grunker)

Lenke til kommentar

Synes admin her er litt strenge til tider :roll:

 

Uansett. Enig i at spill industrien fortjener penger for spill de lager. Men for å si litt rundt det hele, så kommer det faktisk ut mange spill hver eneste dag. Flestparten av disse er UTROLIG dårlige.

Til de av dere som har hentet ned piratkopierte spill, og lest nfo fila deres, så står det ALLTID. "If you enjoyed playing this game, then buy the game". Det oppfordres til å kjøpe spillene selv fra dem.

 

Men: hvorfor i alle dager skal et spill koste 500 kr?

 

Synes en prislapp på 100-200 kr er maks. Hadde prisene på spillene blitt halvert, hadde piratvirksomheten også halvert seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...