Gå til innhold

Thief kjem til neste generasjon


Anbefalte innlegg

Skeptisk. Minigames er inne (Oblivion lockpicking, *urk*), samme med takedowns, longbow har blitt byttet ut med composite bow, sikkert fordi den er mer awesome, og skyggene er grønne og blå fordi TV-skjermer ikke har et spesielt bra sortnivå, om de skjermbildene jeg har sett er fra spillet.

 

Lukter konsoll og fordumming her, men vi får jo håpe i det lengste.

 

"For the modern audience of today's console market."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Alt jeg har lest og sett av bilder tyder på dette, ja, dessverre. Kunne ikke noen fått lov til å kickstarte en ekte Thief 4, så kunne de heller laget et konsollspill som de kalte noe annet? Kommer spillet til å hete Thief 4 forresten, eller tar de en SimCity og bare kaller det Thief?

 

Men du hadde mye mer frihet i thief 1 og 2 enn i 3'ern håper ikke de går for dishonored layout.

 

Du kan drømme, du. :p

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Alt jeg har lest og sett av bilder tyder på dette, ja, dessverre. Kunne ikke noen fått lov til å kickstarte en ekte Thief 4, så kunne de heller laget et konsollspill som de kalte noe annet? Kommer spillet til å hete Thief 4 forresten, eller tar de en SimCity og bare kaller det Thief?

 

Hva har det at det kommer til konsoll med å gjøre på hvilke stil dem velger? Eller er det slik at alle goth folkene sitter utelukkende på en PC? :p

Lenke til kommentar

Klarte jo heilt fint å ha eit samanhengane, velfungerande estetisk uttrykk i DXHR (som òg kom på konsoll), så eg er ikkje så bekymra. Endå.

 

Men eg er skuffa over at dei droppa "Thiaf" eller "Thifourf" (Thi4f) som tittel. Veldig, veldig skuffa. Er ikkje nok Driv3rs i verda.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Alt jeg har lest og sett av bilder tyder på dette, ja, dessverre. Kunne ikke noen fått lov til å kickstarte en ekte Thief 4, så kunne de heller laget et konsollspill som de kalte noe annet? Kommer spillet til å hete Thief 4 forresten, eller tar de en SimCity og bare kaller det Thief? Du kan drømme, du. :p

 

Det er en reboot, så det blir nok hetende Thief. Er uansett ikke så veldig bekymra. De gjorde en god jobb med Deus Ex 3, og siden nye Thief kommer til nye konsoller er jeg ikke redd for at det skal stå i veien for at spillet blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...