Gå til innhold

Sjekk Operas nye Android-nettleser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var meget pent! Førsteintrykket er veldig bra. Bruker til vanlig Chrome, og det er tydelig å se at Opera er inspiret av dem. Når det er sagt, så synes jeg Opera sin løsning er mye penere og mer "smooth" (for å si det på godt norsk).

Kun testet i 5 minutter, men foreløpig to tomler opp her :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Trykk på "O" oppe til høyre, og velg rutenettet i midten av rad 2.

Finner kun hurtigvalg, historikk og oppdagelser der. Ser ingen tegn til bokmerkene som jeg har på "opera link"

Edit: For ordens skyld så har jeg logget meg inn på opera link i innstillinger. Der kan jeg se bokmerkene som ligger i skyen, men kan ikke gjøre noe med dem.

Endret av gammalerik
  • Liker 1
Skrevet

Finner kun hurtigvalg, historikk og oppdagelser der. Ser ingen tegn til bokmerkene som jeg har på "opera link"

Edit: For ordens skyld så har jeg logget meg inn på opera link i innstillinger. Der kan jeg se bokmerkene som ligger i skyen, men kan ikke gjøre noe med dem.

Virker som Opera Link i innstillingene kun er link til siden, ikke synkorinisering mellom nettleser og Opera Link. Den heter "Access Opera Link", altså tilgang...

Skrevet

Mangelen på sync, fullskjerm og tekstwrap er så graverende at jeg velger å tro at det er pga beta. Når dette er på plass som i forrige versjon vil nettleseren bli ny default hos meg.

Skrevet

Ikke verst til beta å være. Den identifiserer seg på nettet som Chrome v 25 (user agent), og ser jo ganske lik ut. Den bygger nok på Chromium (som igjen bygger på WebKit), da jeg finner bugs i den som jeg også finner i Chrome for Android, men ikke i hverken stock Android-nettleseren eller på iOS.

Skrevet

Har lastet den ned nå. Det er synd at bokmerkene og Speeddial fra gamle Opera ikke er skikkelig integrert i denne betaen, dermed er det mindre sjanse for at jeg vil bruke den. Håper dette blir skikkelig integrert i den ferdige versjonen.

Skrevet

På min s2 er den veldig treg å starte, akkurat som de gamle versjonene. liker startskjermen, opera er gode der. ellers virker den å være helt ok.

Skrevet

Jeg har fortsatt den gamle versjonen på min S3...?

Dette er en helt ny app, og en da adskilt fra den gamle. Foreløpig er den nye kun i tidlig beta. Om de blir slått sammen etter hvert en gang i fremtiden, er nok ikke utenkelig.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...