Gå til innhold

[Løst] Brukthandel rundt Bergen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjem an på storleiken til møbelet. Eg har ikkje all verda med plass. Men då er et prat om eit hyllestativ eller eitt eller anna til å stå på ein kommode. Og mogleg eitt bord og/eller ein anna kommode, om det er plass.

 

Nå veit ikkje eg kor vidt IKEA og kvalitet går saman.

Lenke til kommentar

Er begrenset hva du kan forvente deg av kvalitet med skræl økonomi. Men man kan selvfølgelig være heldig, eller legge ned mye tid i å finne flotte møbler.

 

Jeg tror Fretex er et veldig godt alternativ for deg her - er du heldig får du noen flotte brune møbler! ;)

Endret av exonum
Lenke til kommentar

Israelmisjonen har en bruktbutikk på Danmarks plass. Under Puddefjordsbruen på bysiden driver Oddekalv & co. en sjappe med mye forskjellig. Nobel Bopel på Møhlenpris er en kombinert kafe/bruktmøbelbutikk. Så har du Brukthuset (eller hva det nå heter) ved siden av meteorologisk institutt, men om de har noe annet enn skrot der tviler jeg på. Du finner også veldig mye på Finn.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Er sånn "gjenbruks"-område på BIR sitt anlegg på Askøy, der man kan sette fra seg brukbare ting i stedet for å kaste det i bosset, kan ofte være bra greier der. Usikker på om alle BIR sine anlegg har sånne bruktboder, det kan kanskje andre svare på.

 

Den på Flesland har i alle fall. Tviler på den nede ved Storelungeren har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...