Gå til innhold

[Løst] Ny Ubuntu-bruker - drivere, spill og proprietære programmer


Anbefalte innlegg

Det er jo tidenes hack. Er det der man piper skypes GUI til en separat session for så å hijacke kommunikasjonen?

Nei, skye har faktisk kommet med "støtte" for dette. De var sikkert lei av alle klagene. Selv synes jeg nå Skype er helt greit til videosamtaler med familie, som er det eneste jeg bruker den til. FB, GTalk, Live osv kjører man jo bare i telepathy.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn fiksa det, takk!

 

Nå mangler jeg bare MSI Afterburner, som tviles på at jeg får til, siden har lastet det ned med Wine, men det "launcher" ikke.

 

Er også ekstremt viktig at GTA San Andreas med online delen fungerer, men får bare error når det launches.

 

Lastet det også inn med Wine. Kanskje jeg heller burde bruke GTA Install exe greia med Wine istedenfor å kopiere hele folderen til San Andreas som jeg har gjort.

Lenke til kommentar

MSI afterburner tipper jeg er en windows-spesifikk sak. Hva skal du med det, egentlig?

 

Ja, jeg ville installert via wine. Det bør holde å dobbeltklikke på installeren - Ubuntu bør ta det derifra.

 

Har ingen aning.

 

Hadde vært kult å få kjørt med 3D Mark 11 i Ubuntu.

Lenke til kommentar

Har ingen aning.

 

Hadde vært kult å få kjørt med 3D Mark 11 i Ubuntu.

Om det er bare for det ville jeg droppet det. :)

Jeg har lagt det inn på flere 64-bits Ubuntu-maskiner, og den er ikke smart nok til å forstå at den trenger i386.

Hm, det er litt døvt. Mener apt takler det, eller hvertfall sier ifra.
Lenke til kommentar

MSI Afterburner fungerer neppe, men du kan finne lignende programmer.

Se om du finner noen andre som har fått til San Andreas i Wine, og hva de gjorde for å få det til.

 

For meg er Wine siste alternativ. Ting er ikke garantert til å fungere som forventet, så i enkelte tilfeller så kan du nesten bare glemme å få det til å kjøre i Wine. Derimot skal de fleste moderne spill fungere rimelig greit i Wine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...