Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i mars (3DS, Linux, Mac, PS3, WiiU, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Ti år siden vi fikk en Sim City oppfølger, så ikke klag :p Dessuten er vel dette mer som reboot å regne :)

 

Skal klage som bare fuck; Launch day DLCs, DLC/microtransactions helvette, Origin, always online DRM og social integration shit??

 

No way jeg kjøper dette søppelet fra EA og det bør ikke du gjøre heller.

 

Meeen som denne karen sier eier ikke gamers prinsippfasthet og kjøper alt sølet de kommer med hvert år.

Endret av fenele
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DLC ved lansering er og blir et ran om du spør meg, og hvordan slikt i det hele tatt er lovlig er for meg en gåte. At utviklere som fortsetter å utviklet spillet ETTER lansering og ønsker å tjene penger på dette og dermed utgir nytt innhold i form av DLC er forsåvidt greit, men det å sitte å ta en spill rett før lansering og kutte det opp som en Pizza og begynne å ta ekstra betalt om du ønsker hele produktet er jo og blir tragisk.

 

 

Det hele startet vell for endel år siden når mange begynte å gi kjøpere av "Collector's Edition" et par ekstra in-game items fordi de betale tross alt en god slump ekstra med penger for samlerutgaven. Noen hadde også en eller to helt ubetydelige in-game items som de gav bort gratis til de som forhåndsbestilte.

 

Denne praksisen hadde jeg ingenting imot, at du gir de mest trofaste spillerne, som er villige til å punge ut for en samlerutgave et par ubetydelige in-game items er helt greit. At de som forhåndsbestiller også skal få en liten bonus, som ikke på noen måte gagner dem i spillet men som kanskje kan virke litt kult er også forsåvidt helt greit.

 

 

Dette har dog tatt helt av.. Nå får du jo ikke lenger 1-2 ubetydelig in-game items når du forhåndsbestiller, du får gjerne et helt sett med ekstra missions, altså spillbart innhold som strengt tatt burde være tilgjengelig for alle da det ligger der ferdigutviklet og installert på maskinen din selv om du ikke har forhåndsbestilt. Praksisen har gått bort ifra å belønne de som forhåndsbestille eller eventuelt skaffer samlerutgaven over til å heller straffe de som ikke forhåndsbestiller eller skaffer samlerutgaven...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...