Gå til innhold

Ødela buksa til en venn!


Tannpirker

Anbefalte innlegg

Jeg var på skolen med noen kompiser, vi var på biblioteket og leste i hver vår bok. En venn av meg hadde fått seg en fancy butane lighter fra DX.com og jeg ville jo selvfølgelig prøve den. Før jeg fikk prøvd den, spurte en venn av meg om den var varm. Jeg skulle bare fyre i nærheten av han slik at han kjente varmen, så var lighteren litt kraftigere enn jeg trodde, og buksen hans ble svidd så vidt. Han har sånn opprevet bukse, som ser slik ut: t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRM6_hjcCzIcrBN5n7z8F2EJlzTfcdz13e2yz9bw-sJAMfOl9afEg. Jeg brente så vidt de trådene som går langs foten. Han er ganske kverulant, og vil ha erstatning. Jeg har tilbydd han å sende den til reperasjon (selv om skadene var minimale, og det ikke engang ble hull), men han vil ha en ny bukse. Hva skal jeg si til han? Den kostet han 1000 kr sier han, og det er litt i overkant for meg. Noen gode argumenter? Jeg håper han har roet seg ned til i morgen.

På forhånd takk for alle svar! :D

Endret av Tannpirker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, kjøpte han en cola og litt smågodt, og ba om unnskyldning. Han sa at han ikke brydde seg om gratis mat, og at han bare ville ha en ny bukse. Jeg sa at jeg faen ikke kom til å erstatte noe som helst når han er en sånn dritt. Så snakket han mye tull om å innvolvere rektor og div.

For en douche...det var ingen merkbare skader på buksen, forstår ikke hvorfor han må gjøre så big deal ut av det. Jaja, for vel som sagt håpe han har roet seg ned i morgen :p

 

Altså, ba han deg om å bruke lighteren nær ham slik at han kunne føle varmen? Da er det hans egen feil. Som man reder, ligger man.

Han spurte om den var varm. Hadde intet mål om å brenne buksen hans.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...