Eriksendrul Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Noen som vet åssen man fikser det Adobe AIR Debug Launcher has stopped working problemet ? Jeg får den meldingen nesten hver eneste gang jeg prøver og starte ett spill , jeg kommer inn i lobby og trykker på en class så får jeg den beskjeden " Adobe AIR Debug Launcher has stopped working " også må jeg vente i 5 minutter siden jeg "leava" et spill også etter de 5 minuttene må jeg vente i 15 minutter om det skjer igjen osv. Jeg har googla og søkt meg ihjæl etter løsninger men eneste jeg ser er 50.000 tråder hvor folk sier de har samme problem,og at 1 løsning funker for 1 person og ingen andre , Så på en som handla om og rename noe foldere men den ene folderen man skulle rename hadde ikke jeg osv. ( dette var vist det som funka for folk flest ) Noen som vet hva jeg kan gjøre ? noen her som har bedre problemløsnings talenter en meg og evt klarer og søke fram en løsning ?
Aiven Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Du har selvsagt forsøkt å avinstallere og deretter reinstallere Adobe AIR?
Eriksendrul Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Skrevet 20. februar 2013 Du har selvsagt forsøkt å avinstallere og deretter reinstallere Adobe AIR? Jeg tok og sletta adobe air mappa og tok repair , ser ut som det skjer mye mer sjeldent nå, Det har hvertfall slutta og skje i lobby,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå