Gå til innhold

AQUAMARK 03

VeXx

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 GB jah :)

Kanskje han har noe server eller noe annet som krever mye RAM på PCen. Opteron har jo søtte for mere en 4 GB pga 64 BITs =)

Har ikke tatt AM men ska ta det seinere når venter loppe kassa på meg :)

Natta folks =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk ganske likt som meg MR.X fikk LITT mer enn deg hehe :p Hvilket skjermkort er det du har ?

har xp 2500 og asus ti 4200(128mb ram)

ps: se siggen..

Skrevet

Virker som om du trenger en god CPU for å få bra score på Graphics også, jeg fikk 4500 på graphics, og har Radeon 9800 PRO, abre dumme CPU'n min som trekker meg ned :-? Nei, P4 3Ghz here I come :)

Skrevet
DesertGlow 2 GB ram...er ikke dette litt overkill

var det ikke du som skrev at 512mb ram var nok til det meste :wink:

Det er veldig overkill, men nå har det seg slik at vi har fått inn så mye RAM for å kunne utnytte dual-channel på dual-opteron (Corsair produserer ikke PC2700 ECC/REG-brikker som er mindre enn 512 MB). Og har man 2 GB, så ser jeg ingen grunn til å ikke bruke det 8)

Skrevet

Har nå kjørt standard test uten noen overklokking og fikk 35275 totalt, 5894 på cpu og 5079 på gfx.

edit: glømte signaturen, kansje kjekt at jeg informerer hvordan system jeg har også

Skrevet
Ser ut som denne testen favoriserer FX kortene

Kan være... Aquanox 1 var et gf3 "showcase" spill.. for å vise frem grafikken.

7/10 kort på topp 10 er Radeon 9800 Pro btw og de 3 eller 4 første er r9800Pro...

Det kan og hende at de med FX kort bruker 51.75 detonators... som vi alle har hørt så mye om hehe

Skrevet

Sammenlignet bare litt på forumet deres og der så jeg noen kjprte med adskilli mindre p4 prosessor enn meg og brukte FX kort de fikk høyere score :o

Synd ingen lengre er istand til å lage en test der man får ut en fakyisk ytelse uten favorisering den ene eller andre veien :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...