Gå til innhold

Vet noen hvem dette er / noen som studerer biologi på UiB?


Klatt3n

Anbefalte innlegg

Ohoi,

 

kjæresten min ble for en stund tilbake siden kontaktet av ei jente på Facebook som vi tror er falsk. Hun sendte henne en melding og skrev at hun syntes kjæresten min var pen og hun lurte på om hun var bifil. Kjæresten min svarte ikke. En måned senere tar samme person kontakt igjen og spør på nytt. Hun svarer og spør hvorfor hun er nysgjerrig. Personen skriver tilbake og sier hun er "nysgjerrig, horny som jeg er" (ordrett).

 

Ifølge profilen hennes går hun på UiB og studerer botanikk (det er vel ikke en linje der så vidt jeg vet?). Hun har to profilbilder, ingen av noen kommentarer og få antal likes. Ingen har noensinne skrevet på veggen hennes, annet enn to personer og begge to har spurt "hvem er du?" Hun er hovedsaklig venn med veldig pene jenter (som ofte har type "vulgære" profilbilder á la pupper og rumper) og har lastet opp bilder av både det ene og det andre som ikke helt passer seg på Facebook.

 

I tillegg finnes hun ikke i studentregisteret på UiB. (Har søkt henne opp av ren nysgjerrighet.)

 

Så. Basically. Er det noen som kjenner igjen bildet av jenta hun gir seg ut for å være, evt kjenner igjen jenten på bildet og vet noe om henne? Hah. Slett gjerne posten om det ikke er passende innhold.

 

(PS: Har prøvd reverse google images og tineye, finner ingen treff. Snakker forsåvidt mot at hun er ekte. Noen tanker?)

post-146208-0-64801900-1361227058_thumb.jpg

post-146208-0-21344000-1361227063_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...