Kvisten Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Kan noen fortelle hvordan jeg finner dato for når bildet er tatt ? Altså - jeg tar et bilde med Iphone - det lagres i Kamarearull - men jeg klarer ikke finne dato ---? Endret 13. februar 2013 av Kvisten Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Dette har jeg faktisk aldri tenkt over før. Men ja, fant det ikke jeg heller. Men du finner da datoen om du overfører bildene til Mac eller PC. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Men du finner da datoen om du overfører bildene til Mac eller PC. Det kan nok godt være - men ikke alltid PCèn er for hånden :-) Mange ganger det hadde vært fint å kunne sjekke dato - Har hatt Xperia og mange Nokia tidligere - var ikke et problem der- Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 så da får jeg bare gå ut fra at det er slik det er - ikke mulig å lese dato. ] Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Nei, det er ikke mulig å finne ut direkte på iPhonen uten at du har en metadata-app slik som denne. Jeg lurte faktisk på det samme selv for en stund siden, og fant ut at det ikke er mulig uten å flytte bildene over til PCen. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Takk for svar. Da løser M appem problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå