Gå til innhold

Test: Apple iMac 21,5"


Anbefalte innlegg

Alltid morsomt å se "skrufolk" invadere Apple-tråder her på forumet. Det fins masse folk som regner kvalitet ut i fra antall MHz man får for pengene. De mener at fordi de kan kjøpe hovedkort og en rask Intel CPU at de har et produkt som er bedre enn en Apple. Jeg ser over her at en påstår Apple-brukere forsøker å "tvinge" sin mening over på andre brukere, men jeg ser alltid det motsatte ihvertfall her på forumet. Har aldri sett Apple-folk invadere tråder om omhandler PC med sine argumenter, men jeg ser til stadighet det motsatte. Det skjer absolutt aldri at en tråd om et Apple-produkt får stå i fred for PC-gamere som mener det er dårlige produkter fordi man må betale et par hundrelapper mer. De forstår rett og slett ikke hva datamaskiner kan brukes til annet enn å spille. Kan du ikke åpne den opp og dytte det siste nvidia kortet inni så er det møkk.

 

Ingen vits å prøve å diskutere noe med ATWindsor forresten, han er en kjent Apple-hater som har trollet hver eneste Apple-tråd her inne i årevis. Bare å gjøre et søk.

 

Hvem er disse folkene som regner kvalitet i Mhz per krone, og er noen av de her? Kan du ikke konkret argumentere imot de som mener det, istedet for å sette opp en eller annen diffus mening, som kanskje ingen i tråden deler, og argumentere imot den?

 

Ellers tar du feil om du mener jeg er en apple-hater. Eller forsåvidt at jeg troller, men der kan jo folk bare gjøre ett søk som du sier, så blir jo det raskt avkreftet.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...