Gå til innhold

Obsidian lager gjerne mer Fallout (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner jo at noen liker NV bedre og noen FO#, jeg har også min favoritt, men jeg er overrasket over at det brukes så sterke begrep. Personlig synes jeg begge var svært bra spill, den ene noe bedre enn den andre, ikke på langt nær slik at det ene spillet var elendig og det andre konge.AtW

 

Kunne ikke sagt det bedre selv AtW :)

 

Lengter etter håndfast nytt ang. et spill i serien og ikke bare kåkktizers...

Lenke til kommentar

JA TAKK, new vegas var langt bedre enn fallout 3 i mine øyne.

 

Enig. Alt untatt kartet i seg selv var omtrent 10 ganger bedre enn fallout 3. New Vegas hadde en smart storyline og alt var logisk. I F3 så var det bare tull, Idiotisk main quest og karakterer du husket i 10 min.

 

New vegas var elendig vs fallout 3 ... nei obsidian stay away

 

Du liker dårlig story og kjedelige karakterer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner jo at noen liker NV bedre og noen FO#, jeg har også min favoritt, men jeg er overrasket over at det brukes så sterke begrep. Personlig synes jeg begge var svært bra spill, den ene noe bedre enn den andre, ikke på langt nær slik at det ene spillet var elendig og det andre konge.

 

AtW

 

Er veldig enig men objektivt kan man trygt si at New Vegas fulgte i sporene til Fallout universet og F3 bare kødda rundt og gjenbrukte faksjoner med lite sammenheng. I tillegg var mainquesten i F3 så utrolig dårlig at det burde vært komedie istedenfor seriøs story.

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke noe mot! New Vegas var milevis bedre enn Fallout 3 når det kom til storytelling, utforsking, karakterdybde, valg og konsekvenser, og... vel, dybde generelt. Det føltes ut som et skikkelig RPG. Det hadde en del bugs (som jeg helt slapp unna), og grafikken var noe laber... men utgangspunktet for en oppfølger er uansett sterkt. Jeg håper de får bryne seg på en langt bedre grafikkmotor denne gangen.

 

 

Edit: Litt rart å lese om hvor mye enkelte hater på Obsidian for at de lager buggy spill. Samtidig er det veldig lett for folk å glemme at hvert eneste spill Bethesda utvikler (og de fleste spill som de utgir også) har uhorvelig mange store og små bugs. Bugs som det tar måneder å fikse.

 

Selvfølgelig skal ikke Obsidian få slippe unna fordi andre utviklere gjør det samme. Men jeg synes enkelte er VEL krass i sin kritikk av buggy spill fra Obsidian, og ender opp med å ignorere spillperler som Neverwinter Nights 2, Star Wars: KOTOR 2 og Fallout New Vegas bare for dette.

 

Ja mange her som glemmer at man ikke kunne spille F3 uten 3-4 kræsj daglig første uka og at de ikke evnet å slippe spillbare(og da mener jeg at de kan startes) DLC uten massiv patching. Ble fikset fort men første uka etter F3 kom ut eller alle dlcene var det rimelig lite spillbart.

 

Klart new vegas var ekstremt buggy. Men fortsatt det beste spillet de siste 5 årene på karakterer og story. Spesielt småhistoriene du fant overalt var av en helt egenartet kvalitet. Trenger mer av dette! :D

Lenke til kommentar

Enig. Alt untatt kartet i seg selv var omtrent 10 ganger bedre enn fallout 3. New Vegas hadde en smart storyline og alt var logisk. I F3 så var det bare tull, Idiotisk main quest og karakterer du husket i 10 min.

 

 

 

Du liker dårlig story og kjedelige karakterer?

 

Nei derfor var vegas en lett forglemmelig opplevelse :glare:

Lenke til kommentar

Enig. Alt untatt kartet i seg selv var omtrent 10 ganger bedre enn fallout 3. New Vegas hadde en smart storyline og alt var logisk. I F3 så var det bare tull, Idiotisk main quest og karakterer du husket i 10 min.

 

Ja, jeg ble faktisk lei av å trøske rundt i F3. New Vegas var så mye rikere og mer interessant. Obsidian kan storytelling, men de får for lite tid til å fikse bugs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei derfor var vegas en lett forglemmelig opplevelse :glare:

 

Ja nei fallout 3 har jo mye av det.... nope. Er en story som ikke har mening da de skal ha rent vann til et sted som ingenting kan gro. En fullstendig død verden. Og kun en interessant karater(fawkes). ellers var det er utrolig morsomt spill fordi gameplayer var sinnsykt bra, men igjen er dette noe som er forbedre heftig i new vegas.

 

Ja, jeg ble faktisk lei av å trøske rundt i F3. New Vegas var så mye rikere og mer interessant. Obsidian kan storytelling, men de får for lite tid til å fikse bugs.

 

Enig. Du vet før release hadde Obsidian 3 folk til å spillteste som de lånte fra bethesda(dette står det om i credits). Hvordan i alle dager forventet de et bugfritt spill med 3 QA folk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...