Gå til innhold

Nå gir de deg en haug med spill gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte et Sapphire Radeon 7970 GHz på dustin sist mandag, og kortet er ikke på lager enda. Får jeg da med spillene?

 

Det syns jeg. Tilbudet startet fra 4. februar, så du skal være innenfor uansett..

 

Det var liten tvil fra min side når Sapphire HD 7970 GHz kosta 2995 på Komplett (GTX 680 kostet 3800+) og når jeg i tillegg fikk med Farcry 3, Hitman: Absolution og Sleeping Dogs.

 

Nå vurderer jeg om jeg skal kjøpe et kort til, så jeg får enda en god deal med mye "bang for buck"!

Noen som vet hvor lenge kampanjen varer denne gangen fra AMD?

Lenke til kommentar

Free game offers expire March 31, 2013 or when supply of Game Keys is exhausted, whichever occurs first. Medal of Honor Warfighter Digital Deluxe 20% discount will expire on December 31, 2012. Game Keys must be used to obtain Free Game downloads by April 30, 2013 and Discount Game Keys must be used to obtain discounted purchase of Discount Game on or before December 31, 2012, after which the Game Keys and Discount Game Keys are void. LIMIT: One (1) free or discount Game Key per game per person.

 

 

Jeg husker jeg hadde fått Batman Archam Asylum i min bundle, men at jeg var omtrent 6 måneder for seint med å hente koden min, da var det for seint :/ Hvem som skulle tro at noe slikt er "limited time offer", en bundle er en bundle liksom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

.Hvorfor skal jeg kjøpe GTX650 eller høyere for å spille titler jeg kan jeg spille på Intel HD2000 anyway..

 

Hvorfor kjøpe flatskjerm når du kan se film på mobilen?

 

Vil tro du kan sette innstillingene i spillet hakket høyere med et dedikert skjermkort. Men du er vel en av de som er fornøyd bare det funker "greit nok"? Litt som ei dame som synes mobilen er mye bedre til å høre på musikk, enn det store anlegget som støver ned borte i hjørnet. Mye mer praktisk med mobilen. Lyd er lyd, bilde er bilde...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sliter litt med å finne info om denne nvidia-kampanjen på nettet.

Skal uansett kjøpe et ekstra skjermkkort i nærmeste fremtid for SLI, så jeg lurer da på om noen har klart å grave opp mer info?

 

Vil f.eks. Komplett eller Dustin kunne svare på om de er med i kampanjen eller ikke før man bestiller? Evt hadde det vært fint med en pointer til en distributør som reklamerer for at de deltar :)

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe flatskjerm når du kan se film på mobilen?

 

Vil tro du kan sette innstillingene i spillet hakket høyere med et dedikert skjermkort. Men du er vel en av de som er fornøyd bare det funker "greit nok"? Litt som ei dame som synes mobilen er mye bedre til å høre på musikk, enn det store anlegget som støver ned borte i hjørnet. Mye mer praktisk med mobilen. Lyd er lyd, bilde er bilde...

 

Ser ikke helt sammenlikningen. En TV er mange ganger større enn en mobilskjerm, mens jeg kan spille Planetside 2 på min Intel Core i5 2310 med god grafikk på 60fps.

 

Det jeg mener er hvorfor inkludere virtuelle penger til et gratis spill på high-end kort når de aller fleste som spiller de spillene (bortsett fra world of tanks) ikke vil betale, evt ikke har penger?

 

No offense, men Planetside 2 er et elendig spill imo, og jeg er generelt fan av FPS spill/den type spill. De som velger det fremfor for eksempel Battlefield 3 har enten lite penger eller aldri prøvd Battlefield.

Endret av Audun0505
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ser ikke helt sammenlikningen. En TV er mange ganger større enn en mobilskjerm, mens jeg kan spille Planetside 2 på min Intel Core i5 2310 med god grafikk på 60fps. Det jeg mener er hvorfor inkludere virtuelle penger til et gratis spill på high-end kort når de aller fleste som spiller de spillene (bortsett fra world of tanks) ikke vil betale, evt ikke har penger? No offense, men Planetside 2 er et elendig spill imo, og jeg er generelt fan av FPS spill/den type spill. De som velger det fremfor for eksempel Battlefield 3 har enten lite penger eller aldri prøvd Battlefield.

 

ROFLMAO.

 

Hadde dog foretrukket spill ala nye Tomb raider og Bioshock fremfor mer SC..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...