Gå til innhold

14 år og trenger jobb.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klippe gresset? Måke snø?

 

Det er ikke mange jobber å få tak i når man er 14 år.

Med mindre man er heldig å kjenner noen som kansje kan fikse deg en vaskejobb på en lagerbygning eller kortorlokaler etc.

 

Om man ikke gjør dette (som mange av oss andre) man man bare bite i det sure eplet å ta oppvasken hjemme hos mor en 50 lapp her og en 50 lapp der blir litt penger tilslutt.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg begynt som avisbud, man tjener ikke bare gode penger, men man sitter igjen med en verdifull erfaring. Nylig fikk jeg en jobb, og det mye på grunn av min erfaring jeg fikk som avisbud! :-) Du får feriepenger, god provisjon, og mosjon. Selger du mange aviser vil jeg tro du kommer til å like jobben som avisbud.

 

Det er ingenting i veien for at du om noen år får deg en jobb i butikk eller lignende, men mitt inntrykk av deg er at du ikke har noen form for erfaring, men er ute etter en. Dersom du bor i Hordaland kan jeg skaffe deg en jobb som avisbud allerede idag, gi meg en lyd hvis du tror det kan være av interesse! :-)

 

Ellers vil jeg si meg enig med de andre ovenfor, det er dessverre ikke så enkelt å skaffe seg jobb i en så ung alder, men dersom du har erfaringen, kunnskapen, og motivasjonen kan du fort klatre blant stillingene som du kommer til å treffe om noen år.

 

LYKKE TIL MED JOBBLETINGEN! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg begynt som avisbud, man tjener ikke bare gode penger, men man sitter igjen med en verdifull erfaring. Nylig fikk jeg en jobb, og det mye på grunn av min erfaring jeg fikk som avisbud! :-) Du får feriepenger, god provisjon, og mosjon. Selger du mange aviser vil jeg tro du kommer til å like jobben som avisbud.

 

Det er ingenting i veien for at du om noen år får deg en jobb i butikk eller lignende, men mitt inntrykk av deg er at du ikke har noen form for erfaring, men er ute etter en. Dersom du bor i Hordaland kan jeg skaffe deg en jobb som avisbud allerede idag, gi meg en lyd hvis du tror det kan være av interesse! :-)

 

Ellers vil jeg si meg enig med de andre ovenfor, det er dessverre ikke så enkelt å skaffe seg jobb i en så ung alder, men dersom du har erfaringen, kunnskapen, og motivasjonen kan du fort klatre blant stillingene som du kommer til å treffe om noen år.

 

LYKKE TIL MED JOBBLETINGEN! :)

Kunne du hjulpet med i rogaland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg begynt som avisbud, man tjener ikke bare gode penger, men man sitter igjen med en verdifull erfaring. Nylig fikk jeg en jobb, og det mye på grunn av min erfaring jeg fikk som avisbud! :-) Du får feriepenger, god provisjon, og mosjon. Selger du mange aviser vil jeg tro du kommer til å like jobben som avisbud.

 

Det er ingenting i veien for at du om noen år får deg en jobb i butikk eller lignende, men mitt inntrykk av deg er at du ikke har noen form for erfaring, men er ute etter en. Dersom du bor i Hordaland kan jeg skaffe deg en jobb som avisbud allerede idag, gi meg en lyd hvis du tror det kan være av interesse! :-)

 

Ellers vil jeg si meg enig med de andre ovenfor, det er dessverre ikke så enkelt å skaffe seg jobb i en så ung alder, men dersom du har erfaringen, kunnskapen, og motivasjonen kan du fort klatre blant stillingene som du kommer til å treffe om noen år.

 

LYKKE TIL MED JOBBLETINGEN! :)

Hva er postnummeret ditt? 4001? :-)

5517
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...