Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hu lå med en annen mens vi styrer, hjelp?


Anbefalte innlegg

Sikkert ikke svaret du er ute etter,

 

men jeg syns ikke hun har gjort noe gale..

 

Så lenge dere ikke er sammen er, etter hva jeg alltid har følt, kortene er åpen. Selv holder jeg bare på med en om gangen uansett, og kunne ikke funnet på å gjøre noe lignende.

 

Hvis du er glad i denne jenten så er det fult mulig å få henne til å jobbe litt for å fortjene deg. Men jeg tror jeg ville tenkt noen ganger over om det er verd det, siden det ikke virker som hun har like store følelser for deg som du har for henne. Hvis noen hadde hoppet til køys med en annen mens jeg holdte på med hun hadde jeg nok gitt opp henne veldig tidlig.

Endret av Snikkers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man blir litt sånn annenrangs borger av å være sammen med slike jenter? Derfor er det greit å le? Kanskje jeg misforsto hva du mente, men det får du selv avgjøre :)

 

Det er ikke slik at jeg går rundt og ler høyt, peker, mobber e.l., men jeg ler når jeg får høre om noen som har tatt tilbake en slik jente. Ikke foran personen, men hvis andre forteller meg det.

 

Det er kanskje mer tragisk/trist enn morsomt, men likevel.

Endret av Brickwall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke slik at jeg går rundt og ler høyt, peker, mobber e.l., men jeg ler når jeg får høre om noen som har tatt tilbake en slik jente. Ikke foran personen, men hvis andre forteller meg det.

 

Det er kanskje mer tragisk/trist enn morsomt, men likevel.

 

Ja, det er definitivt tragisk/trist at du går rundt og ler av andre menneskers liv. Og hvilken forskjell gjør det at du ikke går rundt og peker på disse folkene? Du ler bak ryggen på de, og det gjør det bedre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis dama tror at du blir mer interessert i henne av at hun puler en annen fyr tar hun jo feil.

 

Vis at du er mann, du behøver ikke godta dette.

Hvem vil vel ha ei hore som stikker av og lyver om hvorfor, for å pule en annen fyr?

Da er du jo så underkuet og verdiløs som det går an såfall. Skikkelig SV-mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke rart at mange blir usikre på "forholdet" man har til den man dater, man lurer på om man må ta opp eksklusivitet som tema (og når) osv, når det viser seg at mange synes det er helt greit å holde på med flere.

 

Ja, det er jo klart, og i tillegg svirrer det en masse slike SV-menn rundt og aktivt sier at kvinner har rett til å fly rundt og knulle hvem de vil.

Selvfølgelig har de teknisk sett det, og lovmessig sett ja, men moralsk?

Hvilken mann vil ha en dame som knuller masse andre mannfolk? Hva sier det om denne mannen?

 

Vi menn har faktisk også rett, vi har rett til å gjøre egne valg, ikke gjøre det som disse venstrevridde skrullingene mener er riktig. Hvis vi mener ei dame er ei verdiløs hore, ja da trenger vi faktisk ikke finne oss i den dritten, vi har faktisk lov til å velge å la være å date henne! Vi har lov til å velge henne bort, til tross for hva samfunnet sier om at "vi skal finne oss i det fordi det er det rette", hvem faen bryr seg vel om meningene til disse venstreskrudde femi-mennene som finner seg i alt?

Lenke til kommentar

3 uker. Det var er kort forhold og det er på tide for deg å gå videre. Hun er en bimbo som liker å knulle rundt. Du finner bedre damer enn henne. Jeg ville ikke fortsette forholdet med henne fordi hun er ikke verdt å ha som kone eller samboer. Men det er opp til deg mann.

Endret av Anvilycus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Jeg har sagt til min partner at om partneren ligger med en annen vil jeg ta meg samme rettighet. Dvs, synes du burde fått ett frikort i kompensasjon slik at om du var utro mot henne så skulle hun godta det.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt til min partner at om partneren ligger med en annen vil jeg ta meg samme rettighet. Dvs, synes du burde fått ett frikort i kompensasjon slik at om du var utro mot henne så skulle hun godta det.

 

Det er ikke sånn man gjør det i et forhold :nei:

 

"Jeg skal være utro fordi du var utro, og du skal akseptere det. Da er vi skuls og fortsetter forholdet som før".

Lenke til kommentar

Det ville jo tjent henne selv å være litt mer samkjørt med "den hun ville være sammen med", som da er "bare deg". Det ville i alle fall gjort det hele lettere for din del, menmen. Du får bestemme deg selv om det er noe du bryr deg om. Er det, så er det et enkelt valg, er det ikke, så er det også et enkelt valg.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha dame som har knullet mye. De er flinkere i senga og kan suge pikk.

Du vet en dame har gjort mye i livet når hun kan det å suge godt.

 

Man lærer å ha god sex med sin partner over tid. Det spiller liten rolle om partneren har hatt mye eller liten erfaring på forhånd.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har funnet ei jente nå, som jeg har blitt kjempeglad i, vi hadde vel holdt på i en 3 uker da dette skjedde..

 

Historien:

Vi hadde det kjempebra, hver dag. koste oss, lo, og var ute med venner, (vi har mange fellesvenner). hun sier hun har det så bra med meg og at det er bare meg hun vil ha, osv.

 

Så kom helga, og jeg skulle ha fest hjemme. Hele kvelden så sitter hun kun på tlf, og snakker såvidt med meg.

Så plutselig sier hun at hun må reise, men kan ikke fortelle meg hvorfor, og skal fortelle meg det dagen etter. Jeg ble litt rar, fordi jeg ikke skjønte en dritt, og lot henne reise, prøvde å kysse henne, men ingen respons.

da var klokken 00:30, og resten av kvelden hørte jeg ikke en dritt..

Dagen etter fikk jeg vite at hun hadde reist opp på en fest ett annet sted, fordi hun måtte snakke ut med en gammel venn, om hvorfor vennskapet tok slutt.

Dette fortalte hun meg, hun fortalte meg også, at han hadde prøvd å kysse henne, og hun hadde sagt nei, og hun sa hun styra med meg. (han vet hvem jeg er).

Så senere hadde han visst spurt henne om hun ikke kunne sove hos han, så hadde hun sagt ja, men da må det ikke skje noe.. og så hadde han visst prøvd seg, og de hadde hatt sex.

hun påstår at hun tenkte på meg når de hadde sex, og følte det var feil og angret (bullshit).

Så sier hun til meg, unnskyld unnskyld, og at hun er såå lei seg for det som har skjedd. og at hun skjønner at det er bare meg for henne, og at det aldri skulle skjedd med han andre fyren osv.

 

Men jeg er litt usikker, burde jeg fortsette med henne, eller kan jeg noen gang stole på henne ?

 

Jeg har blitt veldig glad i jenta, og hun er hard å gi slipp på, men så skjer dette..

 

noen innspill, vær så snill? takk på forhånd!

 

For meg personlig så er det ikke alltid hva som skjer som er viktigst, men hvordan det skjer.

 

Synes måten hun var i mot deg er ille, og på ingen måte fair. Selv om hun knulla noen andre så var ikke det noen grunn til å være slik som hun var i mot deg på den festen, så det var tydelig at det ikke bare var et "uhell".

 

Selv om det ikke var noe som var "avtalt" mellom dere på forhånd så er det lov å tenke på hvordan den andre vil reagere om en gjør noe slikt.

 

Hadde hun gjort dette mot meg hadde jeg glemt henne.

Lenke til kommentar

Er litt for mange folk her som føler at de må forsvare kvinnens rett til å ligge rundt. Noe jeg er 100% for jeg også. Jeg ser ikke ned på en kvinne som har hatt mange sexpartnere, som liker å ha sex og å ha det kult uten å tenke på stigmatiseringen fra samfunnet.

 

Dette er ikke overførbart i dette tilfellet. Spørsmålet blir, hvilke antagelser hadde dere om hverandre? Det er ganske tydelig at begge dere to følte at en slags eksklusivitet var inneforstått. Ganske åpenbart når hun kommer til deg gråtende etter hva hun hadde gjort. Som også tilsier at hun mest sannsynlig ikke hadde syns at det var greit hvis du hadde hatt sex med noen andre.

 

Hun har gjort noe galt! Hun selv syns at hun har gjort noe galt, du syns at hun har gjort noe galt. Ikke hør på tullingene som sier at hun ikke gjorde det.

 

Forøvrig syns jeg ikke det er galt å ha sex med andre hvis du driver på med noen, men det er viktig at du opplyser om dette tidlig. Slik at begge vet hvilke forventninger dere kan ha til hverandre. Jeg vil faktisk påstå at de aller fleste antar at når du driver med noen så er det inneforstått at du ikke skal ligge rundt med andre.

 

Uansett, jeg forlater (den ikke konstruktive) diskusjonen om den seksuelle frigjøringen av kvinnen og prøver å svare på problemet ditt.

 

Du sier at hun betyr mye for deg og åpenbart betyr du mye for henne også. Hun sviktet deg, det er ikke noe å legge skjul på. Er dette en vedvarende karakteristikk? Tror du at hun kan gjøre dette igjen? Kan du tilgi henne? Prøv å se objektivt på henne. Er dette en jente du virkelig liker? Personlighetsmessig, verdimessig, utseendemessig, osv. I forelskelsens rus lager man ofte et bilde av personen man er forelsket i som ikke samsvarer med virkeligheten.

 

Noe jeg har veldig nytte av når jeg ikke forstår meg på jenter er å skrive til meg selv. Om hva jeg føler, hva jeg burde gjort, hva jeg bør gjøre. Det som funker for meg når jeg må glemme en jente som har avslått meg, er å skrive ned 10 dårlige egenskaper om henne. Kanskje ikke helt relevant i forhold til din situasjon, men jeg anbefaler å skrive ned noe. Sett ord på følelsene og tankene dine. Kanskje lag en for/mot-liste på hvorfor du skulle ta henne tilbake.

Endret av Kubjelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...