Gå til innhold

Lærling Statoil 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere virkelig blitt innkalt til intervju allerede nå? Var ikke søknadsfrist sist fredag?

Da går det unna!

Skrevet

Det var ikke værst! Har søkt selv, men ikke hørt noe. Vil du fortelle litt om karakterene dine, og fraværet ditt? Hvor går du på skole?

Skrevet

i fjor hadde jeg 5,6 i snitt, 6 i programfag.

i år har jeg 5,3 i snitt og 5,5 i programfag.

0 dager og 0 timer fravær begge årene...

går på Olav duun i Namsos

Skrevet

ja, vet flere med gode karakterer som ikke har fått mail enda, så de er sikkert ikke ferdig med å sende ut mailer.

hvordan er karakterene dine da?

Skrevet

Jeg fikk fritak fra alle fellesfagene 1.året (Teknikk og Industriell Produksjon), med unntak av matematikk.

Fikk 6 i alle programfagene, og 6 i matematikk.

Til jul nå (Industriteknologi Vg2) fikk jeg to 5'ere og to 6'ere i programfaga, 5 i norsk skriftlig, 6 i norsk muntlig, 6 i engelsk, 6 i kroppsøving og 6 i samfunnsfag (5,67 i snitt).

Har 0 dager og 0 timer fravær begge årene.

Skrevet (endret)

Hvordan har dere klart 0 dager og 0 timer? Tenker tannlegebesøk, kjøretimer, og lignende.

Nesten litt mer sketchy med 0 dager og 0 timer enn 1 dag og 1 time :p

Endret av Vertical^
  • Liker 2
Skrevet

Jeg fikk fritak fra alle fellesfagene 1.året (Teknikk og Industriell Produksjon), med unntak av matematikk.

Fikk 6 i alle programfagene, og 6 i matematikk.

Til jul nå (Industriteknologi Vg2) fikk jeg to 5'ere og to 6'ere i programfaga, 5 i norsk skriftlig, 6 i norsk muntlig, 6 i engelsk, 6 i kroppsøving og 6 i samfunnsfag (5,67 i snitt).

Har 0 dager og 0 timer fravær begge årene.

er jo utrulig bra det. så kommer sikkert en mail.

Hvordan har dere klart 0 dager og 0 timer? Tenker tannlegebesøk og lignende.

Nesten litt mer sketchy med 0 dager og 0 timer enn 1 dag og 1 time :p

Er jo bare å legge tannlege timer å slik i fritimer og lignende.

ikke så vanskelig i grunnen.

• Liker 1
Skrevet

Bør være færre søkere i år, siden stillingene bare ble lyst ut på Statoil sin internettside! Var jo enormt mange i fjor!

Skrevet

Hvor mye må man ha i snitt for å i det hele tatt bli tatt inn til intervju som lærling i Statoil? Jeg søkte for noen år siden som prosessoperatør men fikk avslag på intervju. Hadde da 4.6 i snitt.

Skrevet

Hvor mye må man ha i snitt for å i det hele tatt bli tatt inn til intervju som lærling i Statoil? Jeg søkte for noen år siden som prosessoperatør men fikk avslag på intervju. Hadde da 4.6 i snitt.

tror ikke det er noen regel på dette. tror de ser på helheten i søknaden, hvilke atester du har med og slik :)

Skrevet

Bør være færre søkere i år, siden stillingene bare ble lyst ut på Statoil sin internettside! Var jo enormt mange i fjor!

har de vert utlyst på andre steder tidligere om årene?

Skrevet

ok. får håpe ikke så mange har søkt da ;) da blir sjansen litt større.

Du burde ikke få håpet opp så mye, alle, og da mener jeg ALLE som går på Kjemiprosess søker Statoil :glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...